• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Оптимізація роботи електропривода електровоза ЕКр-1

Автор
Шалагай, Д. О.
Дата
2019
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка [311]
Анотації
Оптимізовано роботу електропривода електровоза Екр-1 з ціллю адаптації до мережі 3 кВ постійного струму і виконано порівняння з системою на мережу живлення 25 кВ змінного струму. Обґрунтовано модернізацію тягового електропривода з ціллю застосування їх на вітчизняних електрорухомих складах, обумовлюючи це тим, що частина залізничної електричної мережі України тягових підстанцій – постійного струму 3 кВ, тому південна та східна частина країни потребують електрорухомі склади на двигунах постійного струму. Також проведено моделювання систем ПЧ-АД з лінеаризованою моделлю асинхронного двигуна та ТП-Д з двохзонним регулюванням, яке забезпечує роботу двигуна в будь-якому режимі роботи, в результаті чого можна зробити висновок про аналогічність промодельованих системи з реальними процесами в електровозі.
 
The electric drive of the Ekr-1 electric locomotive was optimized for the purpose of adaptation to the 3 kV DC network and the comparison with the system for the 25 kV AC power network was made. The modernization of the traction electric drive for the purpose of their use in domestic electric motors is substantiated, due to the fact that part of the railway electric network of traction substations in Ukraine is 3 kV, therefore the southern and eastern parts of the country require electric motors in DC motors. Modeling of FC-AD systems with linearized model of asynchronous motor and TC-D with two-zone control was also performed, which ensures engine operation in any mode of operation, which makes it possible to conclude that the modeled systems are analogous to real processes in electric locomotive.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32573
Відкрити
Шалагай.pdf (955.6Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ