dc.contributor.advisor | Богачук В. В. | uk |
dc.contributor.author | Шалагай, Д. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-06-09T08:29:09Z | |
dc.date.available | 2021-06-09T08:29:09Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Оптимізація роботи електропривода електровоза ЕКр-1 [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. Д. О. Шалагай ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет електроенергетики та електромеханіки ; Кафедра електpомеханiчних систем автоматизацiї в пpомисловостi i на тpанспоpтi. – Електронні текстові дані (1 файл: 0,955 Мбайт). – Вінниця, 2019. – Назва з екрана. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32573 | |
dc.description | Науковий керівник: канд. техн. наук, доц. Богачук В. В. | uk |
dc.description.abstract | Оптимізовано роботу електропривода електровоза Екр-1 з ціллю адаптації
до мережі 3 кВ постійного струму і виконано порівняння з системою на мережу
живлення 25 кВ змінного струму. Обґрунтовано модернізацію тягового
електропривода з ціллю застосування їх на вітчизняних електрорухомих складах,
обумовлюючи це тим, що частина залізничної електричної мережі України
тягових підстанцій – постійного струму 3 кВ, тому південна та східна частина
країни потребують електрорухомі склади на двигунах постійного струму. Також
проведено моделювання систем ПЧ-АД з лінеаризованою моделлю асинхронного
двигуна та ТП-Д з двохзонним регулюванням, яке забезпечує роботу двигуна в
будь-якому режимі роботи, в результаті чого можна зробити висновок про
аналогічність промодельованих системи з реальними процесами в електровозі. | uk |
dc.description.abstract | The electric drive of the Ekr-1 electric locomotive was optimized for the purpose
of adaptation to the 3 kV DC network and the comparison with the system for the 25 kV
AC power network was made. The modernization of the traction electric drive for the
purpose of their use in domestic electric motors is substantiated, due to the fact that part
of the railway electric network of traction substations in Ukraine is 3 kV, therefore the
southern and eastern parts of the country require electric motors in DC motors.
Modeling of FC-AD systems with linearized model of asynchronous motor and TC-D
with two-zone control was also performed, which ensures engine operation in any mode
of operation, which makes it possible to conclude that the modeled systems are
analogous to real processes in electric locomotive. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | 141 | |
dc.subject | оптимізація | uk |
dc.subject | електропривод | uk |
dc.subject | електровоз | uk |
dc.subject | тяговий електродвигун | uk |
dc.subject | система керування | uk |
dc.subject | перетворювач частоти | uk |
dc.subject | тиристорний перетворювач | uk |
dc.title | Оптимізація роботи електропривода електровоза ЕКр-1 | uk |
dc.type | Presentation | |