• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 274 – Автомобільний транспорт
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 274 – Автомобільний транспорт
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Зменшення шкідливого впливу на довкілля автобусів Вінницької транспортної компанії використанням двигунів на водневому паливі

Автор
Бублик, Р. В.
Дата
2019
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • 274 – Автомобільний транспорт [130]
Анотації
На сьогоднішній день одним з перспективних та екологічних джерел для отримання теплової та електричної енергії є водень. Він має високу теплотворну здатність, а також відноситься до екологічно чистого палива, яке не містить шкідливих продуктів згоряння. Тому теоретичні дослідження роботи автомобільного двигуна на водневому паливі, що дозволить зменшити не тільки рівень забруднення навколишнього середовища, а також покращити техніко-економічні показники роботи двигунів є актуальним і важливим завданням. Охарактеризовані властивості водню, як палива для двигунів внутрішнього згоряння, дають підстави вважати його вельми якісним альтернативним паливом для ДВЗ. Враховуючи діапазон згоряння водню в повітрі, високу швидкість, ступінь дифузійності його можна вважати якісною добавкою до традиційних палив, що дозволить покращити згоряння збіднених вуглеводневоповітряних сумішей. Використання водню, як добавки до бензину, відкриває можливості для більш ефективного підходу до організації робочого процесу. Шляхом модифікації бензинового двигуна, в основному системи живлення, можна суттєво підвищити енергетичну ефективність двигуна і одночасно знизити негативний екологічний вплив на навколишнє середовище відпрацьованими газами. За результатами теоретичних дослідженнь встановлено, що під час роботи двигуна на бензо-воднево-повітряних сумішах, близьких до стехіометричних, максимальна потужність і економічність двигуна досягаються при 3 %-ній добавці водню.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33036
Відкрити
презентація.pdf (727.9Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ