Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorПоляков, А. П.uk
dc.contributor.authorБублик, Р. В.uk
dc.date.accessioned2021-06-24T07:33:55Z
dc.date.available2021-06-24T07:33:55Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЗменшення шкідливого впливу на довкілля автобусів Вінницької транспортної компанії використанням двигунів на водневому паливі [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. Р. В. Бублик ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет машинобудування та транспорту ; Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту. – Електронні текстові дані (1 файл: 0,72 Мбайт). – Вінниця, 2019. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33036
dc.descriptionНауковий керівник: д-р техн. наук, професор Поляков А. П.uk
dc.description.abstractНа сьогоднішній день одним з перспективних та екологічних джерел для отримання теплової та електричної енергії є водень. Він має високу теплотворну здатність, а також відноситься до екологічно чистого палива, яке не містить шкідливих продуктів згоряння. Тому теоретичні дослідження роботи автомобільного двигуна на водневому паливі, що дозволить зменшити не тільки рівень забруднення навколишнього середовища, а також покращити техніко-економічні показники роботи двигунів є актуальним і важливим завданням. Охарактеризовані властивості водню, як палива для двигунів внутрішнього згоряння, дають підстави вважати його вельми якісним альтернативним паливом для ДВЗ. Враховуючи діапазон згоряння водню в повітрі, високу швидкість, ступінь дифузійності його можна вважати якісною добавкою до традиційних палив, що дозволить покращити згоряння збіднених вуглеводневоповітряних сумішей. Використання водню, як добавки до бензину, відкриває можливості для більш ефективного підходу до організації робочого процесу. Шляхом модифікації бензинового двигуна, в основному системи живлення, можна суттєво підвищити енергетичну ефективність двигуна і одночасно знизити негативний екологічний вплив на навколишнє середовище відпрацьованими газами. За результатами теоретичних дослідженнь встановлено, що під час роботи двигуна на бензо-воднево-повітряних сумішах, близьких до стехіометричних, максимальна потужність і економічність двигуна досягаються при 3 %-ній добавці водню.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectводеньuk
dc.subjectпаливоuk
dc.subjectдвигунuk
dc.subjectзабруднення навколишнього середовищаuk
dc.subject274
dc.titleЗменшення шкідливого впливу на довкілля автобусів Вінницької транспортної компанії використанням двигунів на водневому паливіuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію