Розробка стратегії маркетингової діяльності автосалону на ринку легкових автомобілів (на прикладі підприємств-автоділерів міста Вінниці)
Анотації
Предметом магістерської кваліфікаційної роботи є питання розробки стратегії маркетингової діяльності організації на ринку легкових автомобілів.
Робота складається з чотирьох частин :
1. Теоретичні засади формування стратегії маркетингової діяльності підприємства;
2. Формування стратегії маркетингової діяльності підприємства;
3. Розробка конкурентної стратегії підприємства в умовах невизначеності і ризику;
4. Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях.
Головною метою цієї кваліфікаційної роботи є розробка маркетингової стратегії автоторгівельного підприємства в умовах невизначеності і ризику.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33041