Методи та засоби дизайнерського стимулювання споживчого попиту новітніх КС
Abstract
В даній дипломній роботі розглянуто засоби дизайнерського стимулювання
споживчого попиту на сучасні комп’ютерні пристрої. Засоби являють собою
певні напрацьовані моделі дизайнерських рішень що використовуються при
рекламі продукції, її просуванню на ринку а також безпосередньо на самих
пристроях та в програмних продуктах що на них встановлено. Досліджено роль
факторів візуального сприйняття певних форм, кольорових гам, графічного
оформлення і відповідно помічені певні закономірності в поведінці та реакції
людини на той чи інший засіб дизайнерського стимулюваня при виборі
продукції яку просуває компанія на ринку.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33448