Методи та засоби дизайнерського стимулювання споживчого попиту новітніх КС
Анотації
В даній дипломній роботі розглянуто засоби дизайнерського стимулювання
споживчого попиту на сучасні комп’ютерні пристрої. Засоби являють собою
певні напрацьовані моделі дизайнерських рішень що використовуються при
рекламі продукції, її просуванню на ринку а також безпосередньо на самих
пристроях та в програмних продуктах що на них встановлено. Досліджено роль
факторів візуального сприйняття певних форм, кольорових гам, графічного
оформлення і відповідно помічені певні закономірності в поведінці та реакції
людини на той чи інший засіб дизайнерського стимулюваня при виборі
продукції яку просуває компанія на ринку.
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33448