• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 121 – Інженерія програмного забезпечення
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 121 – Інженерія програмного забезпечення
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Розробка методу та програмних засобів навчання з підкріпленням для ігрового додатку на основі Unity

Автор
Демченко, В. В.
Дата
2020
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • 121 – Інженерія програмного забезпечення [105]
Анотації
У магістерській кваліфікаційній роботі проаналізовано сучасний стан використання машинного навчання в розробці ігрових додатків, існуючі методи машинного навчання; здійснено аналіз існуючих реалізацій; проведено аналіз засобів розробки; виконано постановку задач дослідження; запропоновано метод змагання між агентами, що дозволяє створити нові моделі поведінки в ігрових додатках; розроблено програмні засоби для реалізації додатку; здійснено тестування програмного засобу; проведено дослідження економічної доцільності розробки. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є підвищення ефективності навчання з підкріпленням за рахунок одночасного тренування багатьох агентів в одному тренувальному середовищі, а також отримання нових моделей поведінки за рахунок використання натренованих агентів в якості супротивників.. У роботі розроблено тренувальний сценарій та навчальне середовище для проведення навчання з підкріпленням на основі ігрового рушія Unity. Розроблено агента машинного навчання. Проведено тренування агентів у середовищі з використанням фреймворку UnityML Agents та алгоритму PPO. Проведено порівняльний аналіз результатів тренування за розробленими методами. У роботі використано мову програмування C# та середовище Unity. Отримані в магістерській роботі методи можна використати для підвищення ефективності навчання агентів та розробки та реалізації алгоритмів комплексної поведінки неігрових персонажів у ігрових додатках.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33503
Відкрити
Демченко_Презентація.pdf (810.0Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ