Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorРакитянська, Г. Б.uk
dc.contributor.authorДемченко, В. В.uk
dc.date.accessioned2021-09-16T09:24:46Z
dc.date.available2021-09-16T09:24:46Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationРозробка методу та програмних засобів навчання з підкріпленням для ігрового додатку на основі Unity [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. В. В. Демченко ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет інформаційних технологій та комп’ютерної інженерії ; Кафедра програмного забезпечення. – Електронні текстові дані (1 файл: 0,81 Мбайт). – Вінниця, 2020. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33503
dc.descriptionНауковий керівник: канд. техн. наук, доц. Ракитянська Г. Б.uk
dc.description.abstractУ магістерській кваліфікаційній роботі проаналізовано сучасний стан використання машинного навчання в розробці ігрових додатків, існуючі методи машинного навчання; здійснено аналіз існуючих реалізацій; проведено аналіз засобів розробки; виконано постановку задач дослідження; запропоновано метод змагання між агентами, що дозволяє створити нові моделі поведінки в ігрових додатках; розроблено програмні засоби для реалізації додатку; здійснено тестування програмного засобу; проведено дослідження економічної доцільності розробки. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є підвищення ефективності навчання з підкріпленням за рахунок одночасного тренування багатьох агентів в одному тренувальному середовищі, а також отримання нових моделей поведінки за рахунок використання натренованих агентів в якості супротивників.. У роботі розроблено тренувальний сценарій та навчальне середовище для проведення навчання з підкріпленням на основі ігрового рушія Unity. Розроблено агента машинного навчання. Проведено тренування агентів у середовищі з використанням фреймворку UnityML Agents та алгоритму PPO. Проведено порівняльний аналіз результатів тренування за розробленими методами. У роботі використано мову програмування C# та середовище Unity. Отримані в магістерській роботі методи можна використати для підвищення ефективності навчання агентів та розробки та реалізації алгоритмів комплексної поведінки неігрових персонажів у ігрових додатках.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectнавчання машиннеuk
dc.subjectдодаток ігровийuk
dc.subjectмодель поведінкиuk
dc.subjectметод змаганняuk
dc.subject121
dc.titleРозробка методу та програмних засобів навчання з підкріпленням для ігрового додатку на основі Unityuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію