Розробка методу та програмних засобів навчання з підкріпленням для ігрового додатку на основі Unity
dc.contributor.advisor | Ракитянська, Г. Б. | uk |
dc.contributor.author | Демченко, В. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-09-16T09:24:46Z | |
dc.date.available | 2021-09-16T09:24:46Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Розробка методу та програмних засобів навчання з підкріпленням для ігрового додатку на основі Unity [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. В. В. Демченко ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет інформаційних технологій та комп’ютерної інженерії ; Кафедра програмного забезпечення. – Електронні текстові дані (1 файл: 0,81 Мбайт). – Вінниця, 2020. – Назва з екрана. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33503 | |
dc.description | Науковий керівник: канд. техн. наук, доц. Ракитянська Г. Б. | uk |
dc.description.abstract | У магістерській кваліфікаційній роботі проаналізовано сучасний стан використання машинного навчання в розробці ігрових додатків, існуючі методи машинного навчання; здійснено аналіз існуючих реалізацій; проведено аналіз засобів розробки; виконано постановку задач дослідження; запропоновано метод змагання між агентами, що дозволяє створити нові моделі поведінки в ігрових додатках; розроблено програмні засоби для реалізації додатку; здійснено тестування програмного засобу; проведено дослідження економічної доцільності розробки. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є підвищення ефективності навчання з підкріпленням за рахунок одночасного тренування багатьох агентів в одному тренувальному середовищі, а також отримання нових моделей поведінки за рахунок використання натренованих агентів в якості супротивників.. У роботі розроблено тренувальний сценарій та навчальне середовище для проведення навчання з підкріпленням на основі ігрового рушія Unity. Розроблено агента машинного навчання. Проведено тренування агентів у середовищі з використанням фреймворку UnityML Agents та алгоритму PPO. Проведено порівняльний аналіз результатів тренування за розробленими методами. У роботі використано мову програмування C# та середовище Unity. Отримані в магістерській роботі методи можна використати для підвищення ефективності навчання агентів та розробки та реалізації алгоритмів комплексної поведінки неігрових персонажів у ігрових додатках. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | навчання машинне | uk |
dc.subject | додаток ігровий | uk |
dc.subject | модель поведінки | uk |
dc.subject | метод змагання | uk |
dc.subject | 121 | |
dc.title | Розробка методу та програмних засобів навчання з підкріпленням для ігрового додатку на основі Unity | uk |
dc.type | Presentation |