Розробка методу та програмних засобів навчання з підкріпленням для ігрового додатку на основі Unity
Abstract
У магістерській кваліфікаційній роботі проаналізовано сучасний стан використання машинного навчання в розробці ігрових додатків, існуючі методи машинного навчання; здійснено аналіз існуючих реалізацій; проведено аналіз засобів розробки; виконано постановку задач дослідження; запропоновано метод змагання між агентами, що дозволяє створити нові моделі поведінки в ігрових додатках; розроблено програмні засоби для реалізації додатку; здійснено тестування програмного засобу; проведено дослідження економічної доцільності розробки.
Метою магістерської кваліфікаційної роботи є підвищення ефективності навчання з підкріпленням за рахунок одночасного тренування багатьох агентів в одному тренувальному середовищі, а також отримання нових моделей поведінки за рахунок використання натренованих агентів в якості супротивників..
У роботі розроблено тренувальний сценарій та навчальне середовище для проведення навчання з підкріпленням на основі ігрового рушія Unity. Розроблено агента машинного навчання. Проведено тренування агентів у середовищі з використанням фреймворку UnityML Agents та алгоритму PPO. Проведено порівняльний аналіз результатів тренування за розробленими методами. У роботі використано мову програмування C# та середовище Unity.
Отримані в магістерській роботі методи можна використати для підвищення ефективності навчання агентів та розробки та реалізації алгоритмів комплексної поведінки неігрових персонажів у ігрових додатках.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33503