Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШевчук, А. В.uk
dc.contributor.authorАрсенюк, І. Р.uk
dc.date.accessioned2021-10-25T11:40:41Z
dc.date.available2021-10-25T11:40:41Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationШевчук А. В. Обгрунтування вибору інструментів розпізнавання жестів для керування комп`ютерними іграми [Електронний ресурс] / А. В. Шевчук, І. Р. Арсенюк // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2021/paper/view/12894.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33696
dc.description.abstractОбґрунтовано актуальність проблеми розпізнавання жестів. Здійснено огляд деяких існуючих систем розпізнавання рухів для керування в комп`ютерних іграх. Вказані основні переваги та недоліки цих систем. Здійснено порівняння та вибір інструментів для створення системи розпізнавання жестів.uk
dc.description.abstractThe relevance of the gesture recognition problem is proved. An overview of some of the existing motion recognition systems for controlling computer games has been reviewed. The main advantages and disadvantages of these systems are indicated. Comparison and ion of tools for creating a gesture recognition system are made.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2021/paper/view/12894
dc.subjectжестове керуванняuk
dc.subjectрозпізнавання рухівuk
dc.subjectнейронна мережаuk
dc.subjectgestural controlen
dc.subjectmotion recognitionen
dc.subjectneural networken
dc.titleОбгрунтування вибору інструментів розпізнавання жестів для керування комп`ютерними іграмиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc681.12
dc.relation.referencesХохлов Н. А. Нейропсихолог – о пользе и скрытых угрозах компьютерных игр / Н. А. Хохлов. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://lifehacker.ru/2016/06/27/video-games-2/ru
dc.relation.referencesЗакревська Є. С. Комп’ютерні ігри як засіб формування здорового способу життя школярів / Є. С. Закревська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. – 2017. – Вип. 142. – С. 57 – 61. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPuk
dc.relation.referencesПодуфалов М. С. Використання штучного інтелекту в розвиваючих комп'ютерних іграх / М. С. Подуфалов, І. Р. Арсенюк // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki2017/paper/view/2134/1687uk
dc.relation.referencesThe Kinect Sensor | HowStuffWorks [Електронний ресурс] режим доступу: https://electronics.howstuffworks.com/microsoft-kinect2.htmen
dc.relation.referencesPlayStation Move [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.playstation.com/uk-ua/accessories/playstationmove-motion-controller/en
dc.relation.referencesГудфеллоу Я. Глубокое обучение / Я. Гудфеллоу, И. Бенджио, А. Курвилль: ДМК Пресс, 2018. – 652 сru
dc.relation.referencesБішоп К. М. Розпізнавання образів і машинне навчання, том 1 / К. М. Бішоп: Диалектика, 2020. – 480 с.uk
dc.relation.referencesМесюра В. І. Основи проектування систем штучного інтелекту. Навчальний посібник / В. І. Месюра, Л. М. Ваховська. – В.: ВДТУ, 2000. – 96 с.uk
dc.relation.referencesБардаченко В. Ф. Перспективи застосування імпульсних нейронних мереж з таймерним представленням інформації для розпізнавання динамічних образів / В. Ф. Бардаченко, О. К. Колесницький, С. А. Василецький // УСіМ. – 2003 – № 6. – С. 73 – 82uk
dc.relation.referencesАрсенюк І. Р. Розпізнавання об’єктів у змінному середовищі / І. Р. Арсенюк, В. В. Колодний, Д. І. Будельков // Інтернет – Освіта – Наука – 2006: збірник матеріалів V Міжнародної конференції. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця. – 2006. – Т. 2. – С. 603 – 605uk
dc.relation.referencesЛутц М. Программирование на Python / М. Лутц: Символ-Плюс, 2011. – 992 с.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію