Соціальна відповідальність бізнесу: нова форма конкурентного ведення бізнесу та ефективного функціонування капіталістичного суспільства
Автор
Мороз, О. В.
Філатова, Л. С.
Подолянчук, К. В.
Дата
2019Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [353]
Анотації
У статті досліджено роль підприємства у формуванні глобального соціально відповідального ринку
в конкурентному капіталістичному середовищі та різні прояви корпоративної соціальної безвідповідаль-
ності в процесі створення та ведення бізнесу. Розглянуто основні підходи до визначення корпоративної
соціальної відповідальності та етичної поведінки бізнесу й ділової етики бізнесу, а також їх основні прояви.
Досліджено соціально відповідальні підприємства України, які мають форму нової поведінки колективного
формування ринку, та сформовано їх перелік, а також згруповано ці підприємства за напрямами соціальної
відповідальності та за видом. Результатом роботи є підвищення ефективності формування конкурент-
ної поведінки підприємства в умовах колективного формування ринку. Визначено ринок як головний склад-
ник побудови громадянського та відповідального суспільства.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34043