Тактика реалізації стратегії блакитного океану через реінжиніринг бізнес-процесів
Author
Несен, Л. М.
Жгун, О. П.
Околіта, І. І.
Nesen, L. M.
Zhgun, O. P.
Okolita, I. I.
Date
2017Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [353]
Abstract
У статті розглянуто необхідність переорієнтації бізнесу, що спричинена посиленням конкуренції на світовому ринку. Ситуація, що склалася на сьогодні, вимагає пошуку нових стратегій, що дозволять зайняти вільні ринкові ніші. Стратегія блакитного океану є одним із методів переорієнтації бізнесу. Реінжиніринг бізнес-процесів представляє собою тактичну реалізацію вказаної стратегії. Стратегія блакитного океану і реінжиніринг бізнес-процесів разом складають філософську основу недосяжності конкурентами досить тривалий проміжок часу. В статье рассмотрена необходимость переориентации бизнеса, вызванная усилением конкуренции на мировом рынке. Ситуация, сложившаяся на сегодня, требует поиска новых стратегий, которые позволят занять свободные рыночные ниши. Стратегия голубого океана является одним из методов переориентации бизнеса. Реинжиниринг бизнес-процессов представляет собой тактическую реализацию указанной стратегии. Стратегия голубого океана и реинжиниринг бизнес-процессов вместе составляют философскую основу недосягаемости конкурентами достаточно длительный промежуток времени. The article discusses the need for reorientation of the business, which caused by increased competition in the global market. Today the situation requires to finding new strategies that allow to take free niches. Blue ocean strategy is one method reorientation of business. Business process reengineering is a tactical implementation of these strategies. Blue ocean strategy and reengineering business processes together form the philosophical basis of inaccessibility by competitors for a sufficiently long period of time.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34257