Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorMytko, M.en
dc.contributor.authorМитко, М. В.uk
dc.date.accessioned2021-11-19T08:13:39Z
dc.date.available2021-11-19T08:13:39Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationMytko M. Determination of economic advisable distances of automobile delivery on autoservice enterprise [Текст] / M. Mytko // Engineering, Energy, Transport AIC. – 2020. – Vol. 108, № 1. – С. 58-64.en
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34332
dc.description.abstractIn order to increase the efficiency of the operation of motor transport enterprises, the structure of production units for maintenance and repair of cars should be determined by the scope of work, taking into account the cost of implementation of the unit labor complexity of works. In case of inappropriateness of creating or maintaining an MTE of separate production units, maintenance and repairs of cars should be carried out at specialized service centers.en
dc.description.abstractДля підвищення ефективності роботи автотранспортних підприємств структура виробничих підрозділів з технічного обслуговування та ремонту автомобілів повинна визначатися обсягами робіт з врахуванням собівартості виконання одиниці трудомісткості робіт. У випадку недоцільності створення або утримання в автотранспортних підприємств окремих виробничих підрозділів, роботи з обслуговування і ремонту автомобілів повинні виконуватися на спеціалізованих підприємствах автосервісу.uk
dc.description.abstractДля повышения эффективности работы автотранспортных предприятий структура производственных подразделений по ТО и ремонту автомобилей должна определяться объемами работ с учетом себестоимости выполнения единицы трудоемкости работ. В случае нецелесообразности создания или содержания в АТП отдельных производственных подразделений, работы по обслуживанию и ремонту автомобилей должны выполняться на специализированных предприятиях автосервиса.ru
dc.language.isoenen
dc.publisherVinnytsia National Agrarian Universityen
dc.relation.ispartofEngineering, Energy, Transport AIC. Vol. 108, № 1 : 58-64.en
dc.subjectавтомобільuk
dc.subjectcaren
dc.subjectcar service companiesen
dc.subjectcentralized specialized production (CSP)en
dc.subjectcost of deliveryen
dc.subjectdaily service (DS)en
dc.subjectexpedient delivery distancesen
dc.subjectmaintenanceen
dc.subjectmotor transport enterprises (MTE)en
dc.subjectongoing repair (OR)en
dc.subjectавтотранспортні підприємства (АТП)uk
dc.subjectвартість доставкиuk
dc.subjectдоцільна відстань доставкиuk
dc.subjectпідприємства автосервісуuk
dc.subjectпоточний ремонт (ПР)uk
dc.subjectтехнічне обслуговування (ТО)uk
dc.subjectцентралізовано-спеціалізовані виробництва (ЦСВ)uk
dc.subjectщоденне обслуговування (ЩО)uk
dc.subjectавтомобильru
dc.subjectавтотранспортные предприятия (АТП)ru
dc.subjectежедневное обслуживание (ЕО)ru
dc.subjectстоимость доставкиru
dc.subjectцелесообразна расстояние доставкиru
dc.subjectпредприятия автосервисаru
dc.subjectтекущий ремонт (ТР)ru
dc.subjectтехническое обслуживание (ТО)ru
dc.subjectцентрализовано-специализированные производство (ЦСП)ru
dc.titleDetermination of economic advisable distances of automobile delivery on autoservice enterpriseen
dc.title.alternativeВизначення економічно доцільних відстаней доставки автомобілів на підприємства автосервісуuk
dc.title.alternativeОпределение экономически целесообразных расстояний доставки автомобилей на предприятия автосервисаru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc656.13.017: 629.3.004
dc.identifier.doi10.37128/2520-6168-2020-1-7


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію