Система знижок, промокодів та акцій як інструмент у завоюванні прихильності на просторах інтернету
Автор
Азарова, А. О.
Пугач, В. С.
Дата
2021Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. МБІС [406]
Анотації
проблемою будь-якого сайту електронної комерції є збільшення продажів шляхом розвитку та утримання своїх клієнтів. Для цього існує багато методів, і одним із найкращих є регулярне проведення онлайн-акцій.
Система знижок, промокодів та акцій – це продуктивний спосіб залучити нових клієнтів та збільшити вартість кошиків ваших існуючих клієнтів. Знижки та акції можуть переконати неактивного клієнта почати купувати знову, заохотити наявних клієнтів додати ще кілька предметів у кошик або ефективно ліквідувати застарілий товар. Коректне застосування таких інструментів дозволяє підтримувати норму прибутку товару вище мінімального порогу та збільшити обсяг продажів.
Не зважаючи на те, що існує багато ефективних методів завоювання прихильності клієнтів в Інтернеті застосування їх має бути виваженим, щоб постійне їх застосування не створювало неприємного відчуття «зниження вартості бренду». Отже, необхідним є пошук балансу між Інтернет-акцією, яка є достатньо привабливою для користувачів Інтернету, та обмеженою втратою націнки.
У запропонованому дослідженні було розглянуто позитивні та негативні аспекти системи знижок, промокодів та акцій у Інтернет-магазині, проаналізовано базові способи використання цих інструментів для стимулювання конверсій та завоювання прихильності на просторах Інтернету.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34378