Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗозуля, І. Є.uk
dc.contributor.authorСтадній, А. С.uk
dc.date.accessioned2021-11-19T16:27:19Z
dc.date.available2021-11-19T16:27:19Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЗозуля І. Є. Використання змішаного навчання в процесі вивчення української мови як іноземної [Текст] / І. Є. Зозуля, А. С. Стадній // Алманах Бьлгарска Украинистика. – София, 2020. – Брой 9. – С. 167-176.uk, bg
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34380
dc.description.abstractThe article examines the current state of development of blended learning, its place and role in domestic and foreign higher education. Blended learning is seen as a way of increasing the efficiency of the learning process. It has been established that offline and online learning methods should be used in blended learning. The advantages of blended learning in contrast to traditional and distance forms are clarified: creation of conditions for high-quality learning, opportunities to solve problems with independence, activity, organization of students. The key principles of designing a blended learning system are identified. The main models of blended learning are highlighted.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherСофийски университет "Св. Климент Охридски"bg
dc.relation.ispartofАлманах Бьлгарска Украинистика. 9 : 167-176.bg
dc.subjectblended learningen
dc.subjecteducational processen
dc.subjectlearning modelsen
dc.subjectUkrainian as a foreign languageen
dc.titleВикористання змішаного навчання в процесі вивчення української мови як іноземноїuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію