Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБондаренко, З. В.uk
dc.contributor.authorКирилащук, С. А.uk
dc.contributor.authorКирилащук, Т. Г.uk
dc.date.accessioned2021-12-01T08:58:29Z
dc.date.available2021-12-01T08:58:29Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationКирилащук Т. Г. Використання проблемних ситуацій в процесі навчання вищої математик як чинник формування пізнавальної діяльності студентів ЗВО [Електронний ресурс] / З. В. Бондаренко, С. А. Кирилащук, Т. Г. Кирилащук // Матеріали L Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2021/paper/view/11423.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34759
dc.description.abstractУ статті розглянуто приклади реалізації проблемних ситуацій на заняттях з вищої математики, в основі яких лежать парадокси або софізми. В даних прикладах суперечності виражені в яскравій формі і тому легко відчуваються студентами. Саме такі проблемні ситуації найбільшою мірою формують стійкий інтерес до навчання.uk
dc.description.abstractThe article considers examples of problem situations in higher mathematics classes, which are based on paradoxes or sophisms. In these examples, the contradictions are expressed in a vivid form and are therefore easily felt by students. It is such problem situations that most form a lasting interest in learning.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали L Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2021/paper/view/11423
dc.subjectпроблемна ситуаціяuk
dc.subjectвища математикаuk
dc.subjectпарадоксuk
dc.subjectпроцес навчанняuk
dc.subjectproblem situationuk
dc.subjecthigher mathematicsuk
dc.subjectparadoxuk
dc.subjectlearning process.uk
dc.titleВикористання проблемних ситуацій в процесі навчання вищої математик як чинник формування пізнавальної діяльності студентів ЗВОuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147:51uk
dc.relation.referencesБондаренко З. В. Співвідношення між фундаментальною і професійною спрямованістю навчання вищої математики майбутніх інженерів / З. В. Бондаренко, С. А. Кирилащук // Наукові записки. – Випуск 8, Частина 2 – Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В.Вінніченка, 2015. – С. 3-8.uk
dc.relation.referencesКирилащук С. А. Педагогічні умови формування інженерного мислення студентів технічних університетів у процесі навчання вищої математики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Кирилащук Світлана Анатоліївна ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. – Вінниця, 2010. – 20 с.uk
dc.relation.referencesКобильник Т.П. Організація проблемного навчання математичної інформатики у педагогічному університеті / Т.П. Кобильник— Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. Наук. Пр. — Випуск 34 / Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. — Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2013. — С.331-335.uk
dc.relation.referencesВласенко К. В. Формування професійної компетентності майбутніх інженерів в умовах інтеграції математики й спецдисциплін засобами професійно-орієнтованих евристичних задач / К.В.Власенко // Дидактика математики: проблеми і дослідження: міжнар. зб. наук. робіт, 2007. – Вип. 28. – С. 57 – 61.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію