dc.contributor.author | Бондаренко, З. В. | uk |
dc.contributor.author | Кирилащук, С. А. | uk |
dc.contributor.author | Кирилащук, Т. Г. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-12-01T08:58:29Z | |
dc.date.available | 2021-12-01T08:58:29Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Кирилащук Т. Г. Використання проблемних ситуацій в процесі навчання вищої математик як чинник формування пізнавальної діяльності студентів ЗВО [Електронний ресурс] / З. В. Бондаренко, С. А. Кирилащук, Т. Г. Кирилащук // Матеріали L Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2021/paper/view/11423. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34759 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто приклади реалізації проблемних ситуацій на заняттях з вищої математики, в основі яких лежать парадокси або софізми. В даних прикладах суперечності виражені в яскравій формі і тому легко відчуваються студентами. Саме такі проблемні ситуації найбільшою мірою формують стійкий інтерес до навчання. | uk |
dc.description.abstract | The article considers examples of problem situations in higher mathematics classes, which are based on paradoxes or sophisms. In these examples, the contradictions are expressed in a vivid form and are therefore easily felt by students. It is such problem situations that most form a lasting interest in learning. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали L Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2021/paper/view/11423 | |
dc.subject | проблемна ситуація | uk |
dc.subject | вища математика | uk |
dc.subject | парадокс | uk |
dc.subject | процес навчання | uk |
dc.subject | problem situation | uk |
dc.subject | higher mathematics | uk |
dc.subject | paradox | uk |
dc.subject | learning process. | uk |
dc.title | Використання проблемних ситуацій в процесі навчання вищої математик як чинник формування пізнавальної діяльності студентів ЗВО | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.147:51 | uk |
dc.relation.references | Бондаренко З. В. Співвідношення між фундаментальною і професійною спрямованістю навчання вищої математики
майбутніх інженерів / З. В. Бондаренко, С. А. Кирилащук // Наукові записки. – Випуск 8, Частина 2 – Серія : Проблеми
методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В.Вінніченка, 2015. – С. 3-8. | uk |
dc.relation.references | Кирилащук С. А. Педагогічні умови формування інженерного мислення студентів технічних університетів у процесі
навчання вищої математики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Кирилащук Світлана Анатоліївна ; Вінниц. держ.
пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. – Вінниця, 2010. – 20 с. | uk |
dc.relation.references | Кобильник Т.П. Організація проблемного навчання математичної інформатики у педагогічному університеті / Т.П.
Кобильник— Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія,
досвід, проблеми // Зб. Наук. Пр. — Випуск 34 / Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. — Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер»,
2013. — С.331-335. | uk |
dc.relation.references | Власенко К. В. Формування професійної компетентності майбутніх інженерів в умовах інтеграції математики й
спецдисциплін засобами професійно-орієнтованих евристичних задач / К.В.Власенко // Дидактика математики: проблеми і
дослідження: міжнар. зб. наук. робіт, 2007. – Вип. 28. – С. 57 – 61. | uk |