dc.contributor.author | Бондаренко, П. Я. | uk |
dc.contributor.author | Каковкін, С. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-12-02T09:20:07Z | |
dc.date.available | 2021-12-02T09:20:07Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Бондаренко П. Я. Аналіз шляхів підвищення ефективності занять [Електронний ресурс] / П. Я. Бондаренко, С. В. Каковкін // Матеріали науково-практичного семінару "Проблеми підготовки і застосування військових частин (підрозділів) радіотехнічних військ, зв'язку, радіотехнічного забезпечення, автоматизованих та інформаційних систем в сучасних умовах та шляхи їх вирішення", м. Київ, 28 квітня 2021 р. – 2021. – Режим доступу: https://nuou.org.ua/u/news/naukovo-praktichnij-semnar-%E2%80%9Cproblemi-pdgotovki-zastosuvannya-vjskovi.html. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34782 | |
dc.description.abstract | Зазвичай всі проблеми викладачі пов`язують з перевантаженістю програм і нестачею підручників. І в цьому є частка істини. Разом з тим, перевантаження студентів в основному визначається низькою ефективністю занять. Звідси випливає найважливіша педагогічна задача – вчити працювати на занятті і поза ним | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Національний університет оборони України ім. Івана Черняховського | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали Науково-практичного семінару "Проблеми підготовки і застосування військових частин (підрозділів) радіотехнічних військ, зв'язку, радіотехнічного забезпечення, автоматизованих та інформаційних систем в сучасних умовах та шляхи їх вирішення", м. Київ, 28 квітня 2021 р. | uk |
dc.subject | заняття | uk |
dc.subject | ефективність | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.subject | самовдосконалення | uk |
dc.title | Аналіз шляхів підвищення ефективності занять | uk |
dc.type | Thesis | |