Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБулава, Н. Ю.uk
dc.date.accessioned2021-12-15T14:10:10Z
dc.date.available2021-12-15T14:10:10Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationБулава Н. Ю. Особливості навчання фонетики студентів-іноземців на початковому етапі вивчення української мови [Текст] / Н. Ю. Булава // Метаріали Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні питання та проблеми сучасної мови та літератури", м. Одеса, 17-18 серпня 2018 р. – 2018. – С.10-14.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34925
dc.description.abstractПроаналізовано значення самостійної роботи у процесі викладання української мови як іноземної в навчальному процесі, з`ясувати основні психолого-педагогічні умови розвитку самостійної роботи процесі викладання української мови як іноземної, подано визначення самостійної роботи, це поняття розширено і поглиблено з урахуванням не лише його зовнішніх характеристик, а й внутрішнього психологічного змісту, що пов`язано з тим, що центральною фігурою, суб`єктом цієї діяльності є студент. Наведено та охарактеризовано особливості різновидів самостійної роботи, наведено вибір оптимальних способів і засобів для досягнення успішних педагогічних результатів, визначено передумови формування навичок самостійності у навчанні.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПівденноукраїнська організація "Центр філологічних досліджень"uk
dc.relation.ispartofМетаріали Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні питання та проблеми сучасної мови та літератури", м. Одеса, 17-18 серпня 2018 р. : 10-14.uk
dc.subjectукраїнська моваuk
dc.subjectіноземціuk
dc.subjectфонетикаuk
dc.titleОсобливості навчання фонетики студентів-іноземців на початковому етапі вивчення української мовиuk
dc.typeThesis


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію