Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРоманюк, С. О.uk
dc.contributor.authorБуряк, В. О.uk
dc.contributor.authorRomaniuk, S. O.en
dc.contributor.authorBuryak, V. O.en
dc.date.accessioned2022-02-04T08:08:40Z
dc.date.available2022-02-04T08:08:40Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationРоманюк С. О. Важливість стратегій розвитку для автотранспортних підприємств в сучасних ринкових умовах [Текст] / С. О. Романюк, В. О. Буряк // Матеріали ХІV міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні технології та перспективи розвитку автомобільного транспорту», 25-27 жовтня 2021 р. – Вінниця : ВНТУ, 2021. – С. 193-195.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35091
dc.description.abstractОбгрунтовано необхідність стратегічного управління на вантажних автотранспортних підприємствах та впровадження стратегій у поточну та майбутню діяльність. Наведено основні стратегії розвитку для даних підприємств.uk
dc.description.abstractThe necessity of strategic management at freight transport enterprises and implementation of strategies in current and future activity is substantiated. The main development strategies for these enterprises are given.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали ХІV міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні технології та перспективи розвитку автомобільного транспорту», 25-27 жовтня 2021 року : 193-195.uk
dc.subjectтранспортна системаuk
dc.subjectвантажне автотранспортне підприємствоuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectпотенціалuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjecttransport systemen
dc.subjecttruck motor transport enterpriseen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectpotentialen
dc.subjectdevelopmenten
dc.titleВажливість стратегій розвитку для автотранспортних підприємств в сучасних ринкових умовахuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc656.078
dc.relation.referencesВасиленко В. О. Стратегічне управління: навч. посібник / В. О. Василенко. – К.: Центр навч. літер., 2007. – 396 с.uk
dc.relation.referencesПантелєєв М. С. Формування механізму стратегічного управління потенціалом підприємства / М. С. Пантелєєв, Н. М. Шматько // Вісник економіки транспорту і промисловості. – № 41, 2013. – С.209-215.uk
dc.relation.referencesБіліченко В. В. Обґрунтування базових інноваційних стратегій для автотранспортних підприємств / В.В. Біліченко, С.О. Романюк // Вісник СевНТУ: зб. наук.пр. Серія: Машиноприладобудування та транспорт. – 2011. – Вип. 122/2011. – С. 92-94.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію