Шляхи застосування знаково-символічного підходу у математичній підготовці студентів технічних ЗВО
Автор
Кирилащук, С. А.
Бондаренко, В. І.
Клочко, В. І.
Хомю'к, І. В.
Абрамчук, І. В.
Kirilashchuk, S.
Bondarenko, Z.
Klochko, V.
Khomuyk, I.
Abramchuk, I.
Дата
2022Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
У статті розглянуто проблему застосування знаково-символічного підходу(моделювання,
кодування, схематизація, заміщення) до формування у студентів вищих технічних навчальних закладів
високого рівня математичної компетентності на прикладі формування трьох компонент: мислити
математично; представляти математичні сутності(об`єкти та ситуації); володіти математичними
символами та формалізмом. Окреслено окремі змістові й семіотичні аспекти добору задач для навчання
математики в процесі формування професійних компетентностей майбутніх бакалаврів технічного профілю. The article considers the problem of applying the sign-symbolic approach (modeling, coding,
schematization, substitution) tothe formation of students of technical specialties of high level of mathematical
competence on the example of the formation of three components: to think mathematically; represent mathematical
entities (objects and situations); have mathematical symbols and formalism. Some semantic and semiotic aspects of the
ion of problems for teaching mathematics in the process of formation of professional competencies of future
bachelors of technical profile are outlined.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35293