Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДенесяк, О. І.uk
dc.contributor.authorПаламарчук, Є. А.uk
dc.date.accessioned2022-05-25T11:48:31Z
dc.date.available2022-05-25T11:48:31Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationДенесяк О. І. Комплексна система прокторингу у інформаційних технологіях аналізу контексту в системах оцінювання знань [Тескт] / О. І. Денесяк, Є. А. Паламарчук // Вісник ВПІ. – 2021. – № 6. – С. 93-99.uk
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35392
dc.description.abstractУ статті показано необхідність контролю навчального процесу, а саме отриманих знань в процесі навчання, виділено відмінності оцінювання аудиторного та дистанційного режиму навчання. Розглянути технології штучного інтелекту, які можуть підвищити процес оцінювання знань. Описано загальне поняття прокторингу, як елемента штучного інтелекту та розглянуто діючі платформи та проекти, що використовують технологію прокторингу у навчанні та проаналізовано роль прокторингових систем в даних системах. Розглянуті основні принципи побудови систем прокторингу, їх функції та особливості. Розглянуто типи (синхронний, асинхронний, автоматичний) прокторингових систем та проаналізована переваги та недоліки кожного з них. Виділено ключовий набір елементів структури прокторингової системи, який необхідно врахувати при розробці власної математичної моделі чи використанні існуючі моделі системи. Проаналізовано існуючий приклад інтеграції прокторингової системи на прикладі системи оцінювання та контролю знань Stepik та прокторингової системи ProctorEdu. Розглянути варіанти інтеграції такі як підключення системи електронного навчання до системи оцінювання знань та додавання функцій прокторингу до системи електронного навчання, виділені їх переваги та недоліки при певних умовах інтеграції. Наведено результати дослідження, а саме можливість інтегрування функціональності прокторингу в інформаційні технології аналізу контексту в системах оцінювання знань та наведено список проблем, що в свою чергу можуть бути вирішенні завдяки даній інтеграції. Також виділено основні модулі які необхідно врахувати для коректної роботи системи. Проаналізовано переваги та недоліки різних типів прокторингу та вибраний варіант для реалізації математичної моделі прокторингу, що буде одним з ключових компонентів інформаційних технологій аналізу контексту в системах оцінювання знань. Показано актуальність тенденції розвитку прокторингових систем, та задачі, які можуть бути вирішені при їх використані, найголовнішою з яких є автоматизація навчальних процесів та виведення якості контролю їх результатів на вищий рівень.uk
dc.description.abstractThe article shows the need to control the learning process, namely the knowledge gained in the learning process, highlights the differences in the assessment of classroom and distance learning. Consider artificial intelligence technologies that can enhance the knowledge assessment process. The general concept of proctoring as an element of artificial intelligence is described and the existing platforms and projects that use proctoring technology in training are considered and the role of proctoring systems in these systems is analyzed. The basic principles of construction of proctoring systems, their functions and features are considered. The types (synchronous, asynchronous, automatic) of proctoring systems are considered and the advantages and disadvantages of each of them are analyzed. A key set of elements of the proctoring system structure is highlighted, which must be taken into account when developing your own mathematical model or using existing system models. The existing example of integration of the proctoring system on the example of the system of assessment and control of knowledge Stepik and the proctoring system ProctorEdu is analyzed. Consider integration options such as connecting the e-learning system to the knowledge assessment system and adding proctoring functions to the e-learning system, highlighting their advantages and disadvantages under certain conditions of integration. The results of the research are given, namely the possibility of integrating the functionality of proctoring into information technologies of context analysis in knowledge assessment systems and the list of problems that in turn can be solved due to this integration. Also the basic modules which need to be considered for correct work of system are allocated. The advantages and disadvantages of different types of proctoring are analyzed and the option for realization of mathematical model of proctoring is chosen, which will be one of the key components of information technologies of context analysis in knowledge assessment systems. The relevance of the development trend of proctoring systems and the tasks that can be solved when using them, the most important of which is the automation of educational processes and bringing the quality of control of their results to a higher level.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник ВПІ. № 6 : 93-99.uk
dc.relation.ispartofseriesІнформаційні технології та комп'ютерна технікаuk
dc.relation.urihttps://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2711
dc.subjectтехнології штучного інтелектуuk
dc.subjectсистеми оцінювання знаньuk
dc.subjectпрокторингuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectсистеми електронного навчання (LMS)uk
dc.subjectartificial intelligence technologiesen
dc.subjectknowledge assessment systemsen
dc.subjectproctoringen
dc.subjectdistance learning
dc.subjecte-learning systemsen
dc.titleКомплексна система прокторингу у інформаційних технологіях аналізу контексту в системах оцінювання знаньuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004.42
dc.relation.referencesG. Monbiot, “In an age of robots, schools are teaching our children to be redundant,” The Guardian. 2017. [Online]. Available : https://www.theguardian.com/commentisfree/2017/feb/15/robots-schools-teaching-children-redundant-testing-learn-future (in English).en
dc.relation.referencesЛ. Л. Філіпова, і А. А. Грушева, «Методика викладання навчальної дисципліни «Штучний інтелект,» Професійна освіта: методологія, теорія та технології, № 1, с. 181-191, 2015.uk
dc.relation.referencesЮ. Красильникова, «Чего ждать от образовательных технологий в 2018 году,» HiTech., 2018. [Электронный ресурс]. Режим доступа: https://hightech.fm/2018/01/08/education_2018 .ru
dc.relation.referencesA. Sharma, and B. Szostak, Adapting to Adaptive Learning. Chief Learning Officer, 2018. [Online]. Available: https://www.clomedia.com/2018/01/10/adapting-adaptive-learning/ (in English).en
dc.relation.referencesЕ. Е. Лысенко, «Информационно-коммуникационные технологии обучения как средство повышения профессионального уровня будущих педагогов,» в Акмеология профессионального образования, материалы 14-й Международной научно-практической конференции. Екатеринбург, 2018, с. 371-374ru
dc.relation.referencesP. F. Kubrushko, and L. I. Nazarova, “Professional development of technical university lecturers in field of innovation teaching,” in 2013 International Conference on Interactive Collaborative Learning, ICL 2013, pp. 467-469.en
dc.relation.referencesП. Ф. Кубрушко, Л. И. Назарова, и А. С. Симан, «Подготовка преподавателей к инновационной педагогической деятельности в условиях цифровизации аграрного образования,» Вестник ФГОУ ВПО «Московский государственный агроинженерный университет имени В. П. Горячкина,» № 5 (93), с. 40-45, 2019.ru
dc.relation.referencesТ. П. Коваленок, «Исследование личностной зрелости студентов в контексте компетентностного подхода,» Международный научный журнал, № 4, с. 82-88, 2019.ru
dc.relation.referencesProctorEdu [Electronic resource]. Available: https://proctoredu.ru/ .en
dc.relation.references] И. А. Ким, «Внеаудиторное жульничество: возможности выявления и минимизации,» Высшее образование сегодня, № 8, с. 49-53, 2018.ru
dc.relation.referencesН. Н. Скрыпникова, «Будущее образования: тотальный дистант или тотальный отказ от него?» Профессиональное образование и рынок труда, № 2 (41), с. 58-59, 2020.ru
dc.relation.referencesY. Palamarchuk, and O. Kovalenko, “Optimization of electronic test parameters in learning management systems,” CEUR Workshop Proceedings, 2nd International Workshop on Information-Communication Technologies and Embedded Systems, ICTES 2020, Virtual, Mykolaiv, 12 November 2020, vol. 2762, pp. 98-109, 2020.en
dc.identifier.doi10.31649/1997-9266-2021-159-6-93-99


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію