Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПопов, В. О.uk
dc.contributor.authorМаєвська, І. В.uk
dc.contributor.authorПопова, А. В.uk
dc.contributor.authorЖиловський, М. Я.uk
dc.contributor.authorPopov, V. O.en
dc.contributor.authorMajewska, I. V.en
dc.contributor.authorPopova, A. V.en
dc.contributor.authorZhylowskyi, M. J.en
dc.date.accessioned2022-07-12T08:55:24Z
dc.date.available2022-07-12T08:55:24Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationМетод реконструкції балочних мостів без зупинки їх експлуатації улаштуванням нової збірно-монолітної пролітної будови [Текст] / В. О. Попов, І. В. Маєвська, А. В. Попова, М. Я. Жиловський // Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. – 2021. – № 2. – С. 5-15.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35576
dc.description.abstractУ статті описано метод реконструкції аварійної мостової споруди заміною пролітної будови без зупинки її експлуатації з урахуванням складних ґрунтових умов будівельного майданчика на прикладі об`єкту, розташованого на дорозі державного значення М-21 поблизу с. Пултівці Вінницької області. Виконано огляд технічного стану балочних мостових споруд малої та середньої довжини, що, в основному, експлуатуються в Україні, пролітні будови яких являють собою систему струнобетонних попередньо напружених мостових балок. Описано способи збільшення пропускної здатності мостів, які застосовувались у радянський час. Доведено системний характер дефектів і пошкоджень збірних струнобетонних пролітних конструкцій та будівельних конструкцій розширення. Описано раціональні способи підсилення таких мостів. Доведена низька ефективність їх підсилення стандартними методами через критичний корозійний знос армуючих попередньо напружених дротів основних прогонових елементів. З розглянутих методів обрано оптимальний – заміною пролітної будови. Запропоновано нову збірно-монолітну конструктивну схему мосту збільшеної відповідно до сучасних вимог вантажопідйомності. Розроблено аналітичну та скінчено елементну модель напружено-деформованого стану підсиленої збірно-монолітної мостової споруди з урахуванням складних інженерно-геологічних умов будівельного майданчика. Доведена необхідність підсилення існуючих пальових фундаментів. Розроблено конструктивну схему підсилення мостових опор улаштуванням додаткових рядів паль. Улаштування нової пролітної будови та додаткових рядів паль підсилення фундаментів мостових опор заплановано виконувати у дві черги без зупинки експлуатації мостової споруди з частковим перекриттям дорожнього руху. Для цього запропоновано ефективну технологічну схему монтажуuk
dc.description.abstractThe article contains the method of reconstruction of an emergency bridge structure by installing a new span construction without stopping its operation taking into account difficult engineering and geological conditions of construction site on the example of bridge which is situated at the state significance road M-21, near the village Pultovtsy of Vinnitsa region. Have been reviewed the technical condition of short and medium-length beam bridges, which span structures are a system of string-concrete prestressed bridge beams which are often operated in Ukraine. Have been described methods for increasing the capacity of bridges, which were used in Soviet times. Have been proved the systemic nature of defects and damages of prefabricated string-concrete spans and bridge structures after widening. Have been described the rational ways to strengthen such bridges. Have been proved the low efficiency of their reinforcement by standard methods due to the critical corrosive wear of the reinforcing prestressed fibers of the main beams. Have been chosen the optimal method by replacing the superstructure from the considered methods. Have been proposed a precast-monolithic structural scheme of the bridge with increased carrying capacity according to modern requirements.Have been developed an analytical and finite element model of the stress-strain state of reinforced precast-monolithic bridge structure, taking into account the difficult engineering and geological conditions of the construction site. Have been proven the needed to strengthen existing pile foundations. Have been developed a constructive scheme for strengthening the bridge supported by installing additional rows of piles. Have been planned to be erected the construction of a new superstructure and additional rows of piles to strengthen the foundations of bridge supports in two stages without stopping of bridge structures exploitation but only with partial blockage of traffic. Have been proposed an effective technological installing diagram for this.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofСучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. № 2 : 5-15.uk
dc.relation.urihttps://stmkvb.vntu.edu.ua/index.php/stmkvb/article/view/727
dc.subjectмостова спорудаuk
dc.subjectпролітна будоваuk
dc.subjectнапружено-деформований станuk
dc.subjectструнобетонні балкиuk
dc.subjectкорозія арматуриuk
dc.subjectкарбонізація бетонуuk
dc.subjectтемпературно нерозрізний блокuk
dc.subjectдеформаційний шовuk
dc.subjectbridge structureen
dc.subjectsuperstructureen
dc.subjectstress-strain stateen
dc.subjectstring concrete beamsen
dc.subjectreinforcement corrosionen
dc.subjectconcrete carbonationen
dc.subjecttemperature continuous blocken
dc.subjectexpansion jointen
dc.titleМетод реконструкції балочних мостів без зупинки їх експлуатації улаштуванням нової збірно-монолітної пролітної будовиuk
dc.title.alternativeMethod for reconstruction of beam bridges without stopping their operation by installing a new fence-monolithic spanen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc624.21.09, 624.271
dc.relation.referencesPopov VOLODYMYR, Voitsehivskiy OLEXANDR The effective method of strengthening of reinforced concrete beam bridges by arrangement of the horizontal steel-concrete cover system. Concrete structures for resilient society. Proceeding of the FIB Symposium 2020, 22-24 November, China, Shanghai. Chapter 12. P. 1258 – 1264.en
dc.relation.referencesDement'yev, V.A. Usileniye i rekonstruktsiya mostov na avtomobil'nykh dorogakh: Ucheb. posobiye / V.A. Dement'yev, V.P. Volokitin, N.A. Anisimova; pod obshch. red. prof. V.A. Dement'yeva; VGASU. – Voronezh, 2006. 116 s.en
dc.relation.referencesKvasha V., Sobko J., Stechyshyn S. Reconstruction of highway concrete bridge with widening of the span structure / V. Kvasha, J. Sobko, S. Stechyshyn // III Ogulnopolska konf. mostowcuw “Konstrukcja i wyposaźenie mostuw”.- Wisla: ZMRP, 1997. – S. 209-212.en
dc.relation.referencesKvasha V.G. Mosti ta shlyakhoprovodi, rekonstruyovaní za proyektami Galuzevoí̈ naukovo-doslídnoí̈ laboratoríí̈ №88 (GNDL-88) Natsíonal'nogo uníversitetu “L'vívs'ka polítekhníka” / V.G. Kvasha // L'vív: NU LP, 2017. – 53 s.en
dc.relation.referencesKíslov O.G., Bíl'chenko A.V. Pro stan mostovikh sporud v m. Kharkoví. Problemi udoskonalennya rozvitku avtomobíl'no-dorozhn'ogo kompleksu m. Kharkova. Kharkív. 2007. S. 69-75.en
dc.relation.referencesStrakhovaya N. Ye. Ekspluatatsiya i rekonstruktsiya mostov / Strakhovaya N.Ye., Golubev V.A. i drugiye / Pod red. Lantukh-Lyashchenko A. I. – K.: Transportnaya akademiya Ukrainy, 2000. 384 s.en
dc.relation.referencesDBN V.2.3-4:2015 Avtomobíl'ní dorogi. Chastina Í. Proyektuvannya. Chastina ÍÍ. Budívnitstvo. [Na zamínu DBN V.2.3-4:2007]. [Chinniy víd 2016-04-01] – K.: Mínregíonbud Ukraí̈ni, 2009. – (Natsíonal'ní standarti Ukraí̈ni).en
dc.relation.referencesDBN V.2.3-14:2006 Mosti ta trubi. Pravila proyektuvannya. [Na zamínu SNiP 2.05.03-84]/ [chinniy víd 2006-05-06]. K.: Mínísterstvo budívnitstva, arkhítekturi ta zhitlovo-komunal'nogo gospodarstva Ukraí̈ni, 2006. – 217 s. – (Natsíonal'ní standarti Ukraí̈ni).en
dc.relation.referencesDBN V.1.2-:2006 Navantazhennya í vplivi. Normi proyektuvannya. [Na zamínu SNiP 2.01.07-85 (krím rozdílu 10)]. [Chinniy víd 2007-01-01] – K. : Mínbud Ukraí̈ni, 2006. – 71 s. – (Natsíonal'ní standarti Ukraí̈ni).en
dc.relation.referencesDBN V.1.2-14-2018 Zagal'ní printsipi zabezpechennya nadíyností ta konstruktivnoí̈ bezpeki budível' í sporud: [Chinniy víd 2019-01-01]. – K., Mínregíon Ukraí̈ni, 2018. – 30 s. – (Natsíonal'ní standarti Ukraí̈ni).en
dc.relation.referencesDBN V.1.2-15:2009 Mosti ta trubi. Navantazhennya ta vplivi. [Na zamínu DBN V.2.3-14:2006]. [Chinniy víd 2009-11-11] – K.: Mínregíonbud Ukraí̈ni, 2009. (Natsíonal'ní standarti Ukraí̈ni). 12. DBN V.2.3-22:2009 Mosti ta trubi. Osnovní vimogi proyektuvannya. [Na zamínu DBN V.2.3-14:2006]. [Chinniy víd 2009-11-11] – K.: Mínregíonbud Ukraí̈ni, 2009. (Natsíonal'ní standarti Ukraí̈ni).en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2311-1429-2021-2-5-15


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію