Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБурєннікова, Н. В.uk
dc.contributor.authorBurennikova, N. Ven
dc.date.accessioned2022-07-13T12:08:12Z
dc.date.available2022-07-13T12:08:12Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationБурєннікова Н. В. Економіка підприємства: оновлені підходи до бенчмаркінгу в контексті моделювання результативності діяльності та багатовимірного ранжування [Текст] / Н. В. Бурєннікова // Бізнес Інформ. – 2022. – № 3. – C. 79-86.uk
dc.identifier.issn2222-4459
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35606
dc.description.abstractМетою статті є поглиблення теоретичних засад бенчмаркінгу й обґрунтування прикладних аспектів щодо доцільності його використання в діяльності підприємств з метою прийняття та реалізації управлінських рішень щодо підвищення конкурентоспроможності та результативності функціонування і розвитку підприємств як систем. У статті підкреслено, що головним питанням бенчмаркінгу є з`ясування факторів більш успішної та результативної діяльності одних підприємства порівняно із іншими. У цьому контексті обґрунтовано, що пропонований у статті підхід є концептуальним з точки зору прагнення підприємства до покращення та вдосконалювання дієвості свого функціонування та розвитку. Визначальним при застосуванні певного методу є вибір низки показників, які характеризують об`єкти та процеси, виділені при використанні бенчмаркінгу. За такі показники взято авторські показники в моделях складових результативності процесу, що характеризують будь-який процес як з якісної, так і з кількісної точок зору. Науковою новизною є розкриття оновленої автором методики використання бенчмаркінгу на підґрунті результатів дослідження дієвості процесів функціонування підприємств з використанням моделей складових частин результативності із зазначеною вище метою із застосуванням багатовимірного ранжування та виявленням на його основі підприємства-лідера для уможливлення конструктивного компаративного аналізу. Доведено існування в умовах нестабільного зовнішнього конкурентного середовища потреби в розробленні векторів стратегічної орієнтації підприємства на кращі результати за допомогою так званих «еталонів», якими можуть служити підприємства-лідери, виділені за допомогою багатовимірного ранжування. Компаративний аналіз може сприяти адаптації результативності діяльності окремих підприємств до передового досвіду.uk
dc.description.abstractThe article is aimed at deepening the theoretical foundations of benchmarking and substantiating applied aspects regarding the feasibility of its use in the activities of enterprises in order to make and implement managerial decisions to increase the competitiveness and effectiveness of the functioning and development of enterprises as systems. The article emphasizes that the main issue of benchmarking is to clarify the factors of more successful and effective activities of some enterprises compared to others. In this context, it is substantiated that the approach proposed in the article is conceptual in terms of the enterprise’s desire to better and improve the effectuality of its functioning and development. Decisive in the use of a certain method is the choice of a number of indicators that characterize the objects and processes allocated when using benchmarking. As such indicators are used the author’s own indicators from the models of the components of the effectiveness of process, characterizing any process both from a qualitative and quantitative point of view. Scientific novelty is the disclosure of the author’s updated methodology for the application of benchmarking on the basis of the results of the studied effectiveness of the processes of functioning of enterprises using the models of components of effectiveness with the above articulated purpose with the implementation of multidimensional ranking and the detection on its basis of a leading enterprise to enable constructive comparative analysis. It is proved that in an unstable external competitive environment, the need to develop vectors of strategic orientation of the enterprise for the best results with the help of the so-called «etalons», such as leading enterprises, are allocated by means of multidimensional ranking. Comparative analysis can facilitate the adaptation of the effectiveness of performance of individual enterprises to best practices.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський національний економічний університетuk
dc.relation.ispartofБізнес Інформ. № 3 : 79-86.uk
dc.subjectрезультативністьuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectбенчмаркінгuk
dc.subjectпідприємство-лідерuk
dc.subjecteffectivenessen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectbenchmarkingen
dc.subjectenterprise-leaderen
dc.titleЕкономіка підприємства: оновлені підходи до бенчмаркінгу в контексті моделювання результативності діяльності та багатовимірного ранжуванняuk
dc.title.alternativeEnterprise Economics: The Updated Approaches to Benchmarking in the Context of Performance Modeling and Multidimensional Rankingen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc330.34:303.22
dc.identifier.doi10.32983/2222-4459-2022-3-79-86


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію