dc.contributor.author | Косарук, О. М. | uk |
dc.contributor.author | Булига, Ю. В. | uk |
dc.contributor.author | Кравчук, В. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2022-07-13T12:27:54Z | |
dc.date.available | 2022-07-13T12:27:54Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Косарук О. М. SOFT SKILLS чи HARD SKILLS: що важливіше при працевлаштуванні майбутніх фахівців? [Електронний ресурс] / О. М. Косарук, Ю. В. Булига, В. В. Кравчук // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2021/paper/view/12843. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35611 | |
dc.description.abstract | Обґрунтовано актуальність здобуття здобувачами вищої освіти «soft skills», запропоновано класифікацію
«м’яких» навичок та механізми їх опанування студіюючою молоддю. | uk |
dc.description.abstract | The urgency for students in obtaining «soft skills», the classification of soft skills and mechanisms for their
mastering is substantiated in the paper. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2021/paper/view/12843 | |
dc.subject | soft skills | en |
dc.subject | hard skills | en |
dc.subject | комунікативні навички | uk |
dc.subject | командна робота | uk |
dc.subject | працевлаштування здобувачів вищої освіти | uk |
dc.subject | communication skills | en |
dc.subject | teamwork | en |
dc.subject | employment of higher education students | en |
dc.title | SOFT SKILLS чи HARD SKILLS: що важливіше при працевлаштуванні майбутніх фахівців? | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.14 | |
dc.relation.references | Коваль К. О. Розвиток «soft skills» у студентів — один з важливих чинників працевлаштування / К. О. Коваль. –
Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2015. – №2. – с. 162-167. | uk |
dc.relation.references | Boris I. Mokin, Oleksander B. Mokin, Olena M. Kosaruk, Mashat Kalimoldayev, Waldemar Wójcik, Kuanysh Muslimov.
Assessment of the knowledge quality level based on fuzzy models of its acquisition processes // Przegląd Elektrotechniczny, No.
09/2020, pp. 114-119, doi:10.15199/48.2020.09.24 | en |
dc.relation.references | 5 things to know about the future of jobs. – URL: https://www.weforum.org/agenda/2018/09/future-of-jobs-2018-things-toknow. | en |
dc.relation.references | Коваль К. О., Коваленко О. О., Стейскал В. Я. Особливості організації тренінгів для студентів технічних
спеціальностей // XLV Науково-технічна конференція Інституту інтеграції навчання з виробництвом – 2016. – URL:
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-ininv/all-ininv-2016/paper/view/907. | uk |
dc.relation.references | Косарук О. М. Ідеологія дуальності у вищій технічній освіті на основі інтеграції навчання з виробництвом :
монографія / О. М. Косарук, Б. І. Мокін, О. Б. Мокін. – Вінниця : ВНТУ. – 2019. – 224 с. | uk |