Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛьвовський, О. О.uk
dc.contributor.authorКрилик, Л. В.uk
dc.contributor.authorLvovskiy, O. O.en
dc.contributor.authorKrylik, L. V.en
dc.date.accessioned2022-09-16T09:33:29Z
dc.date.available2022-09-16T09:33:29Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationЛьвовський О. О. Дослідження функціональних характеристик методів та засобів для прогнозування кількості порушень правил дорожнього руху [Електронний ресурс] / О. О. Львовський, Л. В. Крилик // Матеріали LІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2022/paper/view/15635.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35782
dc.description.abstractВ роботі обґрунтовано доцільність створення програмного модуля прогнозування кількості порушень правил дорожнього руху, розглянуто фактори, які впливають на порушення правил дорожнього руху. Проаналізовано методи Random Forest та машини опорних векторів, в результаті чого обрано метод Random Forest для розробки програмного модуля.uk
dc.description.abstractThe expediency of creation of the software module of forecasting of quantity of infringements of traffic rules is substantiated in work, the factors influencing infringements of traffic rules are considered. Random Forest methods and reference vector machines were analyzed, as a result of which the Random Forest method was chosen for software module development.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2022/paper/view/15635
dc.subjectпорушення правил дорожнього рухуuk
dc.subjectRandom Foresten
dc.subjectмашина опорних векторівuk
dc.subjectTraffic Violationen
dc.subjectsupport vector machineen
dc.titleДослідження функціональних характеристик методів та засобів для прогнозування кількості порушень правил дорожнього рухуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.832.2
dc.relation.referencesПро стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні до 2024 року. URL: http://vin.gov.ua/upravlinniadorozhnoho-hospodarstva-oblderzhadministratsii/34354-pro-stratehiiu-pidvyshchennia-rivnia-bezpeky-dorozhnoho-rukhu-v-ukrainina-period-do-2024-roku (дата звернення: 24.05.2022).uk
dc.relation.referencesБезпека дорожнього руху по-новому: переваги та ризики. URL: https://uifuture.org/publications/bezpeka-dorozhnogoruhu-po-novomu-perevagy-ta-ryzyky/ (дата звернення: 24.05.2022).uk
dc.relation.referencesAarts L., Schagen van I. Driving speed and the risk of road crashes: a review, Accident Analysis & Prevention. 2006. vol. 38. no. 2. Рp. 215–224.en
dc.relation.referencesIntroduction to Random Forest in Machine Learning. URL: https://www.section.io/engineering-education/introduction-torandom-forest-in-machine-learning/ (дата звернення: 24.05.2022).en
dc.relation.referencesDeng H., Runger G., Tuv E. Bias of importance measures for multi-valued attributes and solutions. Proceedings of the 21st International Conference on Artificial Neural Networks. New York , 2011. Рр. 293–300.en
dc.relation.referencesSteinwart I., Christmann A. Support Vector Machines. New York, 2008. 602 p.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію