Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПлотиця, В. О.uk
dc.contributor.authorСачанюк-Кавецька, Н. В.uk
dc.contributor.authorPlotitsa, V. O.en
dc.contributor.authorSachaniuk-Kavets`ka, N. V.en
dc.date.accessioned2022-10-19T08:34:18Z
dc.date.available2022-10-19T08:34:18Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationПлотиця В. О. Основні тенденції впровадження інноваційних освітніх технологій останніх років [Електронний ресурс] / В. О. Плотиця, Н. В. Сачанюк-Кавецька // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)», Вінниця 16-17 червня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2022/paper/view/16238.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35833
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні тенденції впровадження інноваційних освітніх технологій останніх років та проаналізовано їх ефективність, визначено роль і вплив даних інноваційних підходів.uk
dc.description.abstractThe article considers the main trends in the introduction of innovative educational technologies in recent years and analyzes their effectiveness, identifies the role and impact of these innovative approaches.
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)», Вінниця 16-17 червня 2022 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2022/paper/view/16238
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectтехнологіяuk
dc.subjectтенденціїuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectвикладачuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectінноваційні методиuk
dc.subjectteachingen
dc.subjecttechnologyen
dc.subjecttrendsen
dc.subjectstudenten
dc.subjectteacheren
dc.subjecteducationen
dc.subjectinnovative methodsen
dc.titleОсновні тенденції впровадження інноваційних освітніх технологій останніх роківuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378. 147
dc.relation.referencesКниш І. Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off–line освіта як система vs on–line освіта як мережа / І. Книш // Вища освіта України. – 2016. – № 3. – С. 42–49.uk
dc.relation.referencesНавч. посібн. для студ. вищих технічних навчальних закладів / [Кол. авторів; відп. ред. Бахтіярова Х.Ш.; наук. ред. Арістова А.В.; упорядн. словника Волобуєва С.В.]. – К. : НТУ, 2017. – 172 с.uk
dc.relation.referencesПащенко М. Готовність майбутнього педагога до інноваційної діяльністі / М. Пащенко, І. Красноштан // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2012. - Вип. 4. - С. 281-287. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2012_4_38.uk
dc.relation.referencesКовальчук О.М. Управління інноваційною діяльністю – основа якісних змін в освіті / О. М. Ковальчук // Вісник Луганського нац-го ун-ту ім. Т.Шевченка. – 2012. – №22(257). – С.41-49.uk
dc.relation.referencesПоложення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0880- 19#Textuk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію