Особливості моніторингу клієнтської частини мобільних додатків
Автор
Каневський, М. В.
Захарченко, С. М.
Kanevskyi, M. V.
Zakharchenko, S. M.
Дата
2021Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
У даній роботі розглянуто особливості моніторингу клієнтської частини мобільних додатків. Виділено основні параметри процесу передачі інформації від кінцевого користувача до спеціалізованих систем моніторингу. Проаналізовано можливості
сучасних систем збору, обробки та візуалізації користувацьких даних. Розроблено структуру типового підходу моніторингу користувацьих даних для мобільних додатків. Для розробки структури було використано принцип лінійності поетапного збору та обробки інформації. Проаналізовано можливості прогнозування на основні довгострокового збору користувацьких даних. Сформовано список сучасних систем клієнтського моніторингу, а також їх можливості взаємодії. Розглянуто переваги та недоліки цих систем. В данной работе рассмотрены особенности мониторинга клиентской части мобильных приложений. Выделены основные параметры процесса передачи информации от конечного пользователя к специализированным системам мониторинга. Проанализированы возможности современных систем сбора, обработки и визуализации пользовательских данных. Разработана структура
типового подхода мониторинга пользовательских данных для мобильных приложений. Для разработки структуры был использован
принцип линейности поэтапного сбора и обработки информации. Проанализированы возможности прогнозирования основных
долгосрочного сбора пользовательских данных. Сформирован список современных систем клиентского мониторинга, а также их
возможности взаимодействия. Рассмотрены преимущества и недостатки этих систем. This paper considers the features of monitoring the client part of mobile applications. The main parameters of the process of information transfer from the end user to specialized monitoring systems are highlighted. The possibilities of modern systems for collecting,
processing and visualizing user data are analyzed. The structure of a standard approach to monitoring user data for mobile applications has
been developed. The principle of linearity of step-by-step collection and processing of information was used to develop the structure. The
possibilities of forecasting the main long-term collection of user data are analyzed. The list of modern systems of client monitoring, and also
their possibilities of interaction is formed. The advantages and disadvantages of these systems are considered.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35890