Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorВойцеховська, О. О.uk
dc.contributor.authorМокін, Б. І.uk
dc.contributor.authorVoitsekhovska, O. O.en
dc.contributor.authorMokin, B. I.en
dc.date.accessioned2022-12-02T09:37:29Z
dc.date.available2022-12-02T09:37:29Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationВойцеховська О. О. Системний аналіз процесу реформування вищої технічної освіти на університетському рівні [Електронний ресурс] / О. О. Войцеховська, Б. І. Мокін // Матеріали LІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2022/paper/view/15229.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36043
dc.description.abstractЗапропоновано для дослідження процесів функціонування закладів вищої освіти використовувати системний підхід як ідеологію і системний аналіз як метод та визначено усі складові цих процесів на перших двох етапах застосування методу. Удосконалено математичну модель «кривої забування», породженої Г. Еббінгаузом. Розроблено нову математичну модель інтелектуального стану суспільства. Здійснено системну трансформацію математичної моделі процесу забування знань, отриманих студентами на лекції. На основі системного підходу математично обґрунтовано, що викладення на початку кожної поточної лекції ключових понять матеріалу, донесеного лектором студентам на попередніх лекціях, суттєво підвищує ступінь засвоєння ними нового матеріалу на поточній лекції. Для оцінювання якості процесу засвоєння знань студентами вищих технічних навчальних закладів з конкретної навчальної дисципліни, отриманих в онлайн-режимі, запропоновано використовувати в адаптованому вигляді відому ідеологію чіткого оцінювання якості інтеграції навчання з виробництвом на нечітких математичних моделях. Запропоновано підхід до системного планування розвитку університету на основі нечіткого варіанту багатокритеріальної оптимізації.uk
dc.description.abstractIt is proposed to use the system approach as an ideology and system analysis as a method for studying the processes of functioning of institutions of higher education and to determine all the components of these processes in the first two stages of the application of the method. The mathematical model of the "forgetting curve" generated by H. Ebbinghaus has been improved. A new mathematical model of the intellectual state of society has been developed. Systematic transformation of the mathematical model for the process of forgetting the knowledge obtained by students at the lectures has been performed. Based on a system approach, it is mathematically substantiated that the presentation at the beginning of each current lecture of key concepts of material delivered by the lecturer to students in previous lectures, significantly increases the degree of assimilation of new material that the lecturer informs them at this current lecture. To estimate the quality of the learning process for students of higher technical educational institutions in a particular discipline, obtained online, it is proposed to use an adapted form of the well-known ideology of clear estimation of the quality of integration of education with manufacture on fuzzy mathematical models.An approach to system planning of university development based on a fuzzy variant of multicriteria optimization is proposed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2022/paper/view/15229
dc.subjectзаклад вищої освітиuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectсистемний аналізuk
dc.subjectзабування знаньuk
dc.subjectплан розвитку університетуuk
dc.subjectinstitution of higher educationen
dc.subjectsystem approachen
dc.subjectsystem analysisen
dc.subjectknowledge forgettingen
dc.subjectuniversity development planen
dc.titleСистемний аналіз процесу реформування вищої технічної освіти на університетському рівніuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc303.372.4:378
dc.relation.referencesВойцеховська О.О. Системний підхід до аналізу процесу функціонування закладу вищої освіти / О. О. Войцеховська, Б. І. Мокін О. В. Слободянюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2019. – №1. – С. 31– 40.uk
dc.relation.referencesМокін Б. І. Удосконалення ймовірнісної математичної моделі процесу забування інформації, отриманої студентом на лекції / Б. І. Мокін, О. О. Войцеховська // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2019. – №4. – С. 49– 57.uk
dc.relation.referencesВойцеховська О.О. Моделювання процесу оцінювання інтелектуального стану суспільства / О. О. Войцеховська, Б. І. Мокін, Д.О. Шалагай // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2019. – №5 – С. 49– 55.uk
dc.relation.referencesМокін Б. І. Системна трансформація математичної моделі процесу забування знань, отриманих студентом на лекції, та спосіб її ідентифікації / Б. І. Мокін, О. О. Войцеховська // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2020. – №2 – С. 50– 57.uk
dc.relation.referencesMokin B. I. System analysis of the impact of material repetition, set out earlier, on the assimilation of the new / B. I. Mokin, O. O. Voitsekhovska // SWorldJournal. – 2021. – No. 10(1). – P. 43– 51, doi: 10.30888/2663-5712.2021-10-01-012.en
dc.relation.referencesВойцеховська О.О. Адаптація методики чіткого оцінювання якості знань в галузі інформаційних технологій, отриманих в онлайн-режимі, на нечітких моделях процесів їх засвоєння / О. О. Войцеховська, Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2021. – №1 – С. 57– 69.uk
dc.relation.referencesМокін Б. І. Про один із підходів до системного планування розвитку університету на основі нечіткого варіанту багатокритеріальної оптимізації / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін, О. О. Войцеховська // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2021. – №5 – С. 108– 116.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію