• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • L НТКП ВНТУ (2021)
  • НТКП ВНТУ. Факультет комп'ютерних систем і автоматики (2021)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • L НТКП ВНТУ (2021)
  • НТКП ВНТУ. Факультет комп'ютерних систем і автоматики (2021)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Методика оцінювання якості знань, отриманих в онлайн-режимі

Автор
Войцеховська, О. О.
Мокін, Б. І.
Мокін, О. Б.
Пасєка, Б. В.
Voitsekhovska, O. O
Mokin, B. I.
Mokin, O. B.
Pasieka, B. V.
Дата
2021
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. САІТ [421]
  • НТКП ВНТУ. Факультет комп'ютерних систем і автоматики (2021) [130]
Анотації
Для оцінювання якості знань, отриманих студентами в онлайн-режимі, запропоновано методику, розроблену з використанням ідеології чіткого оцінювання якості інтеграції навчання з виробництвом на нечітких математичних моделях, доповнених лінгвістичними змінними, що є характерними саме для онлайн режиму. Особливістю запропонованої методики є те, що в ній множина екзаменаційних оцінок використовується не як стартова, як це має місце в ідеології-прототипі, а як критеріальна. Розроблена методика дозволяє об`єктивно оцінювати якість знань не лише в повноформатних, але і в недоукомплектованих групах.
 
A method has been developed to estimate the quality of knowledge acquired by students online, using the ideology of a clear estimation of the quality of integrating learning with production on fuzzy mathematical models supplemented by linguistic variables, which were characteristic features of the online mode. The special feature of the proposed method is that the set of examination grades is used not as a starting point, as is the case in the prototype ideology, but as a criterion. The developed method allows to estimate objectively the quality of knowledge not only in full-completed, but also in undercompleted groups.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36046
Відкрити
113953.pdf (504.3Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ