Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШвець, В. В.uk
dc.contributor.authorМаксименко, М. А.uk
dc.contributor.authorРиндюк, С. В.uk
dc.contributor.authorShvets, V.en
dc.contributor.authorRyndiuk, S.en
dc.contributor.authorMaksymenko, M.en
dc.date.accessioned2023-01-23T08:32:21Z
dc.date.available2023-01-23T08:32:21Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationШвець В. В. Дослідження забезпеченості міста Вінниця закладами шкільної освіти відповідно до тенденцій його забудови [Текст] / В. В. Швець, М. А. Максименко, С. В. Риндюк // Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. – 2021. – № 2. – С. 60-66.uk
dc.identifier.issn2311-1437
dc.identifier.issn2311-1429
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36248
dc.description.abstractВиховання і освіта підростаючих поколінь – одна з найбільш головних функцій людського суспільства, від чого повністю залежить майбутнє нашої планети. Для вирішення цих життєво необхідних завдань постійно відтворюється грандіозна армія професійних вчителів і педагогів, покликаних реалізувати право кожної людини на навчання та освіту, що відповідає його здібностям і можливостям. Іншою стороною процесу суспільного виховання і навчання поколінь є створення цілісної системи будівель навчально-виховного призначення –матеріально-технічної бази освіти – яка постійно потребує вдосконалення, розширення та реконструкції через періодичні зміни вимог суспільства до навчання й виховання дітей і підлітків. Загально відомо, що приблизно кожні 5 років в нашій країні оновлюється арсенал проектних рішень шкільних будівель, удосконалюється їх функціонально-планувальна організація, чуйно реагуючи на досягнення науково- технічного прогресу та зміни соціально-демографічної структури суспільства. Тому шкільне будівництво незмінно перебуває в полі зору соціальної, педагогічної, гігієнічної, демографічної і зрозуміло, архітектурно-містобудівної наук. Школа – це не просто загальноосвітній заклад, у якому навчаються діти. Це місце пізнання, відпочинку та становлення водночас. Тому під цим поняттям ми повинні розуміти місце знаходження учнів, яке здатне забезпечити їх відповідною освітою, розвагами та навичками. Школа і прилегла територія об’єднані в функціональну систему, яка направлена на забезпечення повноцінного навчального процесу. В статті розглянуто типи шкіл і класів в залежності від демографічної ситуації в місті. На прикладі міста Вінниці нведено території обслуговування шкіл, радіуси доступності до школи з різних районів обслуговування. Проаналізовано наповненність класів та навантажння на шкільну інфраструктуру у різних районах міста.uk
dc.description.abstractThe upbringing and education of the younger generations is one of the most important functions of human society, on which the future of our planet completely depends. To solve these vital tasks, a grand army of professional teachers and educators is constantly being created, called to realize the right of every person to study and education, which corresponds to his abilities and capabilities. Another aspect of the process of social education and training of generations is the creation of a holistic system of educational buildings - material and technical base of education - which constantly needs improvement, expansion and reconstruction through periodic changes in society's requirements for education and upbringing of children and adolescents.It is well known that about every 5 years in our country the arsenal of design solutions for school buildings is updated, their functional and planning organization is improved, responsive to the achievements of scientific and technological progress and changes in socio-demographic structure of society. Therefore, school construction is invariably in the field of view of social, pedagogical, hygienic, demographic and, of course, architectural and urban sciences. A school is not just a general education institution where children study. It is a place of knowledge, rest and formation at the same time. Therefore, this concept should be understood as the location of students, which can provide them with appropriate education, entertainment and skills. The school and the surrounding area are integrated into a functional system that aims to ensure a full educational process. The article considers the types of schools and classes depending on the demographic situation in the city. On the example of the city of Vinnytsia, school service areas, radii of school accessibility from different service areas are given. The fullness of classrooms and the load on school infrastructure in different parts of the city were analyzed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofСучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. № 2 : 60-66.uk
dc.relation.urihttps://stmkvb.vntu.edu.ua/index.php/stmkvb/article/view/731
dc.subjectшкільна інфраструктураuk
dc.subjectтериторія обслуговуванняuk
dc.subjectрадіус доступностіuk
dc.subjectschool infrastructureen
dc.subjectservice areaen
dc.subjectaccessibility radiusen
dc.titleДослідження забезпеченості міста Вінниця закладами шкільної освіти відповідно до тенденцій його забудовиuk
dc.title.alternativeResearch on the security city of Vinnitsa by school educational institutions in accordance with the trends of its buildingsen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc373:711.438
dc.relation.referencesСтратегія розвитку Вінницької міської територіальної громади до 2030 року [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.vmr.gov.ua/stratehiiauk
dc.relation.referencesЛевицька Х.І. Дослідження забезпеченості міста Вінниця закладами шкільної освіти відповідно до тенденцій його забудови За матеріалами магістерської роботи опубліковано тезу доповіді на XLVІХ Науково-технічній конференції факультету будівництва, теплоенергетики та газопостачання ВНТУ, м. Вінниця, 13-15 березня 2020 р.uk
dc.relation.referencesДСанПіН 5.5.2.008-01. Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів. [Чинні від 05.06.2001]uk
dc.relation.referencesПланування і забудова міських і сільських поселень ДБН Б.2.2-12:2018 [Чинний від 1.09.2018] – Держбуд України, Київ, 2018. – 132 с.uk
dc.relation.referencesБудинки і споруди. Заклади освіти ДБН В.2.2-3:2018 . [Чинний від 1 вересня 2018 року] – Український зональний науково-дослідний і проектний інститут по цивільному будівництву (КИЇВЗНДІЕП), Київ, 2018. — 63 с.uk
dc.relation.referencesМясников, В., Воскресенская, Н. Сравнивать, изучать, критически оценивать. Об опыте реформирования образования в развитых зарубежных странах и перспективах его использования в практике модернизации российского образования [Электронный ресурс] / В.Мясников, Н.Воскресенская // Журнал "Учитель". - 2005. -Ш2{ март-апрель).ru
dc.identifier.doiDOI 10.31649/2311-1429-2021-2-60-66


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію