Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШиряєва, С. В.uk
dc.contributor.authorІсаєнко, В. Л.uk
dc.contributor.authorІсаєнко, Г. Л.uk
dc.date.accessioned2023-01-24T09:09:24Z
dc.date.available2023-01-24T09:09:24Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationШиряєва С. В. Аналіз методів вибору дислокації мультимодальних терміналів [Електронний ресурс] / С. В. Ширяєва, В. Л. Ісаєнко, Г. Л. Ісаєнко // Наукові праці ВНТУ. – 2021. – № 1. – Режим доступу: https://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/629.uk
dc.identifier.isbn656.07
dc.identifier.issn2307-5376
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36267
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу методів вибору дислокації мультимодальних терміналів. Мультимодальні перевезення вантажів є однією з найважливіших складових транспортної концепції світового та національного значення, що сприяє ефективній взаємодії підприємств різних видів транспорту, при наданні якісних послуг сучасного формату, що дає змогу зменшити навантаження на навколишнє середовище. Мультимодальні перевезення, дозволяють доставити вантаж в будь яке місце призначення. Важливою складовою мультимодальних перевезень вантажів є мультимодальні термінали. Мультимодальні термінали використовується під час мультимодального перевезення для зміни видів транспорту, виконання операцій навантаження, розвантаження, зберігання вантажів. Їх ефективна робота відіграє значну роль в забезпеченні зростання обсягів міжнародних вантажних потоків та підвищення конкурентноздатності України на міжнародних ринках. Недосконалий вибір дислокації мультимодального терміналу, може призвести до великих витрат і погіршення якості мультимодального перевезення вантажів, у зв’язку з цим, постає необхідність дослідження методів вибору дислокації мультимодальних терміналів. За результатами дослідження, встановлено, що найбільш широко використовуються такі методи вибору дислокації мультимодальних терміналів: повного перебору, «центру ваги», евристичні методи та методи багатовимірного аналізу. За методом повного перебору завдання оптимальної дислокації вирішується повним перебором і оцінкою всіх можливих варіантів дислокації мультимодальних терміналів. Метод «центру ваги» передбачає визначення дислокації одного терміналу, враховуючи тільки попит на продукцію, не беручи до уваги розміри поставок продукції постачальниками та їх місцезнаходження. Кластерний аналіз – це різновид методів багатовимірного аналізу, одним з напрямків використання якого є економічне обґрунтування умов формування транспортно-логістичного кластера в регіоні. На його базі може бути розміщений мультимодальний термінал. Евристичні методи, в основу яких покладено людський досвід та інтуїцію, ґрунтуються на правилі Парето, тобто на попередній відмові від великої кількості очевидно неприйнятних варіантів. Для проаналізованих методів наведені їх переваги і недоліки, які доцільно враховувати при виборі дислокації мультимодальних терміналів.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofНаукові праці ВНТУ. № 1.uk
dc.relation.urihttps://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/629
dc.subjectмультимодальні перевезенняuk
dc.subjectмультимодальний терміналuk
dc.subjectдислокаціяuk
dc.subjectметодuk
dc.subjectвантажuk
dc.titleАналіз методів вибору дислокації мультимодальних терміналівuk
dc.typeArticle
dc.relation.referencesПроєкт Закону України «Про мультимодальні перевезення», 2020 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=70239.uk
dc.relation.referencesОптимізація логістичних процесів у складському господарстві [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://dl.khadi.kharkov.ua/pluginfile.php/62693/mod_resource/content/1/Тема%204.pdf.uk
dc.relation.referencesМетодичний підхід до забезпечення кластерно-логістичного розвитку ринку транспортних послуг країни [Електронний ресурс] / О. В. Бойко // Економіка та держава. – 2015. – № 8. – С. 37 – 42. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_8_11uk
dc.relation.referencesПобудова моделі стратегії розвитку транспортно-логістичних підприємств на основі нейронних мереж [Електронний ресурс] / Н. В. Халіпова // Транспортні системи та технології перевезень. – 2018. – № 15 (2018). – Режим доступу : http://tstt.diit.edu.ua/article/view/150214uk
dc.relation.referencesПолякова О. М. Передумови формування мережі мультимодальних транспортно-логістичних центрів в Україні / О. М. Полякова, І. В. Соломніков // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2011. – № 34. – С. 217 – 222uk
dc.relation.referencesDeepak Baindur An agent based model concept for assessing modal share in inter-regional freight transport markets / Deepak Baindur, Jose Manuel Viegas // Journal of Transport Geography. – 2011. – Volume 19, Issue 6. – P. 1093 – 1105en
dc.relation.referencesAgent Based Modeling and Simulation : An Informatics Perspective [Electronic resource] / Stefania Bandini, Sara Manzoni, Giuseppe Vizzari // Journal of Artificial Societies and Social Simulation. – 2009. – № 12 (4) 4. – Access mode : http://jasss.soc.surrey.ac.uk/12/4/4.html.en
dc.relation.referencesКопылова О. А. Методика оценки вариантов размещения региональных логистических центров: дис. ... кандидата технических наук : 05.22.01 / Копылова Олеся Александровна. – Екатеринбург, 2014. – 189 с.ru
dc.relation.referencesБродецкий Г. Л. Применение метода аналитической иерархии для оптимизации места расположения регионального распределительного центра / Г. Л. Бродецкий, П. А. Терентьев // Логистика и управление цепями поставок. – 2005. – № 6. – С. 26 – 34.ru
dc.relation.referencesКалентеев С. В. Формирование транспортно-логистической системы обслуживания грузопотоков в условиях межрегиональной интеграции : автореф. дисс. ... канд. эк. наук : спец. 08.00.05 «Экономика и управление народным хозяйством» / С. В. Калентеев. – СПб, 2013. – 22 с.ru
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2307-5376-2021-1-32-36


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію