Метод контролю за операційною роботою на під’їзних коліях вантажовласників в умовах розвитку IT на залізниці
Анотації
Проведено аналіз наявних методів обслуговування клієнтів (вантажовласників) на залізничних під’їзних коліях (місцях незагального користування) під час оформлення документів та операцій щодо завантаження/розвантаження вагонів з використанням програмного забезпечення персональних комп’ютерів. Пропонується створення нового інструменту у вигляді швидкого доступу із задіянням мобільного додатку.
Оформлення взаємодії залізниці із користувачами залізничних послуг (вантажовласниками) відбувається через підписання документів, що підтверджують здійснення комерційних операцій з вагонами та вантажами на місцях передачі вагонів між учасниками на вантажних точках.
Відповідно до наявної бази інструментарію у користувачів, що використовують послуги перевізника, є програмне забезпечення для персональних комп’ютерів, веб-сайти і сервери intranet. Програмне забезпечення встановлено на стаціонарних робочих місцях працівників, що приймають участь у доставці вантажу вантажовласнику.
Наразі пропонується використання методу обробки та використання даних у програмі, що розроблено на базі платформ apk та iOS.
Актуальність дослідження обумовлена необхідністю забезпечення ефективних методів контролю та аналізу надходження інформації про вантажі для відображення подій, що відбуваються у процесах з прийому вагонів на кінцевих точках вантажної роботи, в тому числі готовності їх до перевезення залізницею.
Науковці підкреслюють, що ІТ підтримка технологічного процесу, що діє на залізниці є необхідною умовою для розробки оптимізаційних моделей систем взаємодії [2]. Приклади використання можливостей АСУ, формалізації подій експлуатаційного процесу залізниці при взаємодії з користувачами залізничних послуг, саме при визначення часу початку та закінчення затримки вагонів та вантажів, що слідують вантажоотримувачу, запропоновані у роботі [3].
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36268