dc.contributor.author | Максимченко, В. І. | uk |
dc.contributor.author | Тихонова, С. В. | uk |
dc.contributor.author | Панчук, А. П. | uk |
dc.contributor.author | Панчук, І. В. | uk |
dc.contributor.author | Кириченко, В. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-02-03T14:00:16Z | |
dc.date.available | 2023-02-03T14:00:16Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Максимченко В. І., Тихонова С. В., Панчук А. П., Панчук І. В., Кириченко В. М. Досвід фізичного виховання у вищих закладах освіти україни під час воєнних дій. Наука і техніка сьогодні. 2023. № 1. С. 314. | uk |
dc.identifier.citation | Досвід фізичного виховання у вищих закладах освіти україни під час воєнних дій [Текст] / В. І. Максимченко, С. В. Тихонова, А. П. Панчук [та ін.] // Наука і техніка сьогодні. – 2023. – № 1. – С. 314. | uk |
dc.identifier.issn | 2786-6025 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36309 | |
dc.description.abstract | Проблематика фізичного, психологічного та соціального
здоров`я здобувачів освіти є актуальною на повістці дня. В останні роки
спостерігається стрімка тенденція погіршення здоров`я підростаючого
покоління, що пов`язано з дуже багатьма факторами. У зв`язку з тими подіями,
які відбуваються в нашій країні у більшості студентів спостерігається
недостатня рухова активність, що зумовлює розвиток різних захворювань,
зниження розумової та фізичної працездатності людини. Така тенденція
почала спостерігатися, ще з початком світового карантину, коли навчальні
заклади перейшли на дистанційне навчання, ця ситуація погіршилася в рази.
У зв`язку спочатку із довготривалою пандемією, яка склалася у світі та
Україні зокрема, а тепер із військовим станом усі виші перейшли на
дистанційне навчання.Крім того, великим стресом для тіла й погіршення стану здоров`я
студентів і викладачів є постійне перебування у сидячому положенні перед
комп`ютером, оскільки саме так відбувається дистанційне навчання. Тому
закладами було проведено відповідну роботу для теоретичного та практичного
забезпечення студентів матеріалами, які б допомогли виконувати фізичні
вправи та займатися спортом у домашніх умовах не лише під час занять із
предмету, а й між парами.
У статті окреслено форми проведення дистанційного навчання з фізичного
виховання, розглянуто напрацьований досвід, які мають заклади вищої освіти з
викладання фізичного виховання. Проаналізовано роль, місце та можливості
дистанційного навчання з фізичного виховання для студентів і викладачів.
Можна зробити висновок, що організація дистанційного навчання вимагає
від викладачів розробки нових форм і методів роботи зі студентською молоддю. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління» | uk |
dc.relation.ispartof | Наука і техніка сьогодні. № 1 : 314. | uk |
dc.subject | фізичне виховання | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | війна | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.title | Досвід фізичного виховання у вищих закладах освіти україни під час воєнних дій | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 342.744 | |
dc.identifier.doi | 10.52058/2786-6025-2023-1(15)-9-19 | |