Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorФілатова, Л. С.uk
dc.contributor.authorБлагодир, Л. М.uk
dc.contributor.authorФранчук, К. І.uk
dc.date.accessioned2023-03-03T14:06:36Z
dc.date.available2023-03-03T14:06:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationФілатова Л. С. Прогнозування поведінки споживачів та визначення її основних трендів під час пандемії COVID-19 [Електронний ресурс] / Л. С. Філатова, Л. М. Благодир, К. І. Франчук // Економіка та суспільство. – 2021. – Вип. № 32. – Режим доступу: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/issue/view/32.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36424
dc.description.abstractВ зв`язку із змінами в економічному житті країни відбулась еволюція споживчих характеристик. Основною умовою виживання виробників та нормального функціонування є передбачення тенденцій в споживанні та визначення основних трендів в поведінці споживачів. Адже, споживачі відіграють ключову роль не лише в системі маркетингу компаній, а впливають на формування ринків, зміну виробничої та ринкової діяльності ринкових суб`єктів, їх ринкове положення. У статті проаналізовано вплив пандемії COVID-19 на зміну поведінки, уподобань та звичок українського споживача, визначено економічну доцільність даного дослідження. Дослідження описує поведінку споживачів, яка склалась протягом стадій сприйняття пандемії. Проаналізовані дані свідчать про те, що пандемія COVID-19 змінила потреби та поведінку покупців, а також їх рівень післяпродажного дисонансу. Нові задачі маркетологів - це завоювання лояльності споживачів, оскільки рівень задоволеності споживачів суттєво знизився. Надано опис нового маркетингового ландшафту після пандемії.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherМукачівський державний університетuk
dc.relation.ispartofЕкономіка та суспільство. Вип. № 32.uk
dc.titleПрогнозування поведінки споживачів та визначення її основних трендів під час пандемії COVID-19uk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc338.246.86


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію