Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБурєннікова, Н. В.uk
dc.contributor.authorЛюлька, Д. С.uk
dc.date.accessioned2023-03-23T08:30:59Z
dc.date.available2023-03-23T08:30:59Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationБурєннікова Н. В. Деякі особливості управління маркетинговою діяльністю на підприємстві в сучасних умовах [Електронний ресурс] / Н. В. Бурєннікова, Д. С. Люлька // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2023)», Вінниця, 22 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2023/paper/viewFile/16592.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36517
dc.description.abstractThe article deal swith theoretical and practical issues of marketing activity management in modern cоnditionsen
dc.description.abstractВ статті розглянуто теоретичні та практичні питання управління маркетинговою діяльністю в сучасних умовах.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2023)», Вінниця, 22 червня 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2023/paper/viewFile/16592
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectситуативний маркетингuk
dc.subjectіндивідуально-орієнтований маркетингuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing activitiesen
dc.subjectmanagement of financial activitiesen
dc.subjectcomponents of marketing activitiesen
dc.subjectmarketing managementen
dc.titleДеякі особливості управління маркетинговою діяльністю на підприємстві в сучасних умовахuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc005.3:658.8
dc.relation.referencesЖарлінська Р.Г., Янчик О.П., Дубовенко І.С. Роль маркетингу в сучасній економіці та підвищенні конкурентоспроможності підприємств: http://intkonf.org/zharlin.riemstvuk
dc.relation.referencesВачевський М. Суть і принципи маркетингу в діяльності підприємства.// Економіка України. – 2003. - №12. – с.34-39uk
dc.relation.referencesДорош О.І. Маркетингова стратегія у системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства / О.І. Дорош // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія «Логістика». – 2011. - No 684. – С. 150-155.uk
dc.relation.referencesКасич А.О., Малюшенко О.О. Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах пандемії. Економіка і суспільство. 2021. Випуск 34. С. 86–92uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію