dc.contributor.author | Адлер, Оксана | uk |
dc.date.accessioned | 2023-03-30T09:41:24Z | |
dc.date.available | 2023-03-30T09:41:24Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Адлер Оксана Переваги застосування бінарної освіти у вищій школі в умовах євроінтеграційних процесів [Електронний ресурс] / Оскана Адлер // Матеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця, 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13160 | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36594 | |
dc.description.abstract | У тезах доповіді висвітлено основні сучасні тенденції розвитку вищої освіти. Питання про
також виявлено використання бінарної освіти у вищій освіті. Переваги та недоліки
також представлено бінарне навчання. Тенденції реформування навчального процесу у вищих
висвітлено навчання з використанням прогресивних методів впровадження знань. | uk |
dc.description.abstract | The abstracts of the report highlight the main current trends in higher education. The issue of
using binary education in higher education is also revealed. The advantages and disadvantages of
binary learning are also presented. The tendencies of reforming the educational process in higher
education with the use of advanced methods of knowledge implementation are highlighted. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartofseries | Матеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р.; | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13160 | en |
dc.title | Переваги застосування бінарної освіти у вищій школі в умовах євроінтеграційних процесів | uk |
dc.title.alternative | Advantages of application binary education in higher education in the condition of European integration processes | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.14 | |
dc.relation.references | Туркот Т.І. Педагогіка вищої школи:навч. посіб.: реком. МОН України для студентів
магістратури вищих навчальних закладів непедагогічного профілю. Херсон, 2011. – 608с. | uk |
dc.relation.references | Огієнко О. І. Тенденції реформування вищої освіти в контексті євроінтеграційних
процесів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2014, № 1 (35). С. 10-19. | uk |
dc.relation.references | Дяченко‐Богун М. Активні методи навчання у вищому навчальному закладі. Витоки
педагогічної майстерності. 2014. Випуск 14. С. 74-79. | uk |
dc.relation.references | Туркот Т.І., Коновал О.А. Педагогіка та психологія вищої школи: Навчальний
посібник для студентів вищих навчальних закладів. – Херсон: Олді-плюс, 2013. – 466 с. | uk |
dc.relation.references | Ільченко А.М. Вища освіта і Болонський процес: Навчальнометодичний посібник /
Автори-укладачі: Ільченко А.М., Шейко С.В. – Полтава: РВВ ПДАА, 2014. – 316 с. | uk |
dc.relation.references | Кайдалова Л. Г. та ін. Світовий досвід і тенденції розвитку університетської освіти.
«Педагогіка вищої школи» / Л. Г. Кайдалова, Т. В. Лутаєва, Л. В. Штефан. – Х. : НФаУ, 2014. –
56 с. | uk |
dc.relation.references | Небога А.О., Садовий М.І., Трифонова О.М. Бінарні уроки у системі освітніх
вимірювань. Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя. Психолого-педагогічні науки. – 2011. – № 10.
С. 156-160. | uk |