Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАдлер, Оксанаuk
dc.date.accessioned2023-03-30T09:41:24Z
dc.date.available2023-03-30T09:41:24Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationАдлер Оксана Переваги застосування бінарної освіти у вищій школі в умовах євроінтеграційних процесів [Електронний ресурс] / Оскана Адлер // Матеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця, 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13160uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36594
dc.description.abstractУ тезах доповіді висвітлено основні сучасні тенденції розвитку вищої освіти. Питання про також виявлено використання бінарної освіти у вищій освіті. Переваги та недоліки також представлено бінарне навчання. Тенденції реформування навчального процесу у вищих висвітлено навчання з використанням прогресивних методів впровадження знань.uk
dc.description.abstractThe abstracts of the report highlight the main current trends in higher education. The issue of using binary education in higher education is also revealed. The advantages and disadvantages of binary learning are also presented. The tendencies of reforming the educational process in higher education with the use of advanced methods of knowledge implementation are highlighted.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р.;uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13160en
dc.titleПереваги застосування бінарної освіти у вищій школі в умовах євроінтеграційних процесівuk
dc.title.alternativeAdvantages of application binary education in higher education in the condition of European integration processesen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.14
dc.relation.referencesТуркот Т.І. Педагогіка вищої школи:навч. посіб.: реком. МОН України для студентів магістратури вищих навчальних закладів непедагогічного профілю. Херсон, 2011. – 608с.uk
dc.relation.referencesОгієнко О. І. Тенденції реформування вищої освіти в контексті євроінтеграційних процесів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2014, № 1 (35). С. 10-19.uk
dc.relation.referencesДяченко‐Богун М. Активні методи навчання у вищому навчальному закладі. Витоки педагогічної майстерності. 2014. Випуск 14. С. 74-79.uk
dc.relation.referencesТуркот Т.І., Коновал О.А. Педагогіка та психологія вищої школи: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – Херсон: Олді-плюс, 2013. – 466 с.uk
dc.relation.referencesІльченко А.М. Вища освіта і Болонський процес: Навчальнометодичний посібник / Автори-укладачі: Ільченко А.М., Шейко С.В. – Полтава: РВВ ПДАА, 2014. – 316 с.uk
dc.relation.referencesКайдалова Л. Г. та ін. Світовий досвід і тенденції розвитку університетської освіти. «Педагогіка вищої школи» / Л. Г. Кайдалова, Т. В. Лутаєва, Л. В. Штефан. – Х. : НФаУ, 2014. – 56 с.uk
dc.relation.referencesНебога А.О., Садовий М.І., Трифонова О.М. Бінарні уроки у системі освітніх вимірювань. Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя. Психолого-педагогічні науки. – 2011. – № 10. С. 156-160.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію