Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСавчук, Т. О.uk
dc.contributor.authorПриймак, Наталіяuk
dc.date.accessioned2016-01-18T08:49:06Z
dc.date.available2016-01-18T08:49:06Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationСавчук, Т. Застосування методів пошуку асоціативних правил при плануванні маркетингової діяльності організації [Текст] / Тамара Савчук, Наталія Приймак // Proceedings of the ninth international scientific-practical conference "Internet-Education-Science" (IES-2014), Vinnytsia, 14 - 17 October, 2014. - Vinnytsia : VNTU, 2014. - С. 62-63.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/3663
dc.description.abstractПредставлено результати дослідження, основною метою якого є пошук асоціативних правил у корзині споживача при плануванні маркетингової діяльності організації. Знайдені залежності допоможуть менеджерам приймати ефективні рішення при формуванні подальшої маркетингової діяльності організації.uk
dc.description.abstractIt is represented the results of the research, which main purpose is to find the associative rules in customers’ basket during the planning organizations’ activity. Found dependences, will help managers to accept effective decisions during formation the future company’s marketing activities.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleЗастосування методів пошуку асоціативних правил при плануванні маркетингової діяльності організаціїuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.8


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію