• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Перспективи розвитку машинобудування та транспорту
  • Перспективи розвитку машинобудування та транспорту-2021
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Перспективи розвитку машинобудування та транспорту
  • Перспективи розвитку машинобудування та транспорту-2021
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Моделювання робочих процесів ДВЗ для дослідження ефективності гібридних силових транспортних засобів

Автор
Слинько, Г. І.
Бокарьов, В. І.
Дата
2021
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Перспективи розвитку машинобудування та транспорту-2021 [216]
Анотації
Розглянуто перспективи використання двигунів внутрішнього згорання в умовах декарбонізації транспортної галузі. Наведено типи гібридних силових установок, та запропоновано застосування двох підходів до реалізації гібридного приводу. Проведено теоретичне дослідження робочих процесів двигунів внутрішнього згорання (ДВЗ) гібридних транспортних засобів (ТЗ) за допомогою фізико-математичної моделі. Обрано режими використання ДВЗ та електроприводу. Досліджено паливну економічність ТЗ з гібридною силовою установкою (ГСУ) в різних умовах руху.
 
Prospects for the use of internal combustion engines in the conditions of decarbonization of the transport industry are considered. The types of hybrid power plants of vehicles are given, and the application of two approaches to the implementation of a hybrid drive is proposed. A theoretical study of the working processes of the internal combustion engine of a hybrid electric vehicle (HEV) using a physical and mathematical model was held. The modes of use of internal combustion engine and electric drive are selected. The fuel efficiency of vehicles with hybrid power plants in different traffic conditions has been studied.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36807
Відкрити
13408-47963-1-PB.pdf (419.8Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ