Визначення контенту та стратегій підвищення його ефективності у віртуальних спільнотах
Автор
Паздерська, Р. С.
Марковець, О. В.
Pazderska, R. S.
Markovets, O. V.
Дата
2021Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Проведено огляд контенту, як одного з ключових компонентів організації діяльності віртуальних спільнот. Досліджено процес поширення контенту, відповідно до цього створено модель «Процес формування контенту у віртуальній спільноті». Обґрунтовано важливість розуміння процесу надходження контенту до користувача. Проведений аналіз переваг та недоліків використання контенту в середовищі віртуальних спільнот. Визначено ролі користувача, який є основою цільової аудиторії віртуальної спільноти (агітатор, поширювач та оцінювач). Розроблено класифікацію контенту, відповідно до сучасних стандартів роботи віртуальних спільнот: за типом користувача, за формою подання, за цільовим призначенням, за видом об’єкта просування, за видом інформації та за стратегією використання. Підкреслено важливість правильної організації роботи з формування контенту. Досліджено стратегію «Загальних правил», яка базується на створенні міцного каналу взаємодії з користувача-ми. Проаналізовані правила стосуються мети, цілей, профілю потенційного користувача, ринку, модераторів з внутрішнього кола користувачів, оцінки, аналізу конкурентів, планування, інструментів, унікальності бренду, аналітики та програмного забезпечення. Перевірено на ефективність використання, стратегію «Тривимірного аналізу контенту» та SMART для роботи спільноти. Зазначено особливості стратегії «Тривимірного аналізу контенту», в основу яких закладено виконання ключових для діяльності спільноти процесів — аналіз, процес та контент. Властивості стратегії SMART вирізняють її акцентом на побудову продуктивних цілей для підвищення ефективності формування контенту у спільнотах. Кожній літері назви присвоєне слово, що описує характерні особливості цілей: конкретні, вимірювані, досяжні, відповідні та обмежені часом. Результати ефективності проаналізованих стратегій щодо підвищення рівня розміщення контенту у віртуальних спільнотах обґрунтовано у проведених експериментах. Зроблено відповідні висновки щодо проведеного дослідження контенту. There has been offered a review of content as one of the key components of the organization of virtual communities. The process of content distribution is studied; accordingly the model «Process of content formation in the virtual community» is created. The importance of understanding the process of content delivery to the user is substantiated. The analysis of advantages and disadvantages of using content in the environment of virtual communities is carried out. The roles of the user who is the basis of the target audience of the virtual community (agitator, distributor and evaluator) are defined. The classification of content is developed in accordance with modern standards of virtual communities: by type of user, by form of presentation, by purpose, by type of object of promotion, by type of information and by strategy of use. The material em-phasizes the idea of the correct organization of work with the formation of content. The strategy of the "General Rules", which is based on the creation of a strong channel of interaction with users, has been studied. The analyzed rules relate to the purpose, goals, profile of the potential user, market, moderators from the internal circle of users, evaluation, analysis of competitors, planning, tools, brand uniqueness, analytics and software. Tested for efficiency, three-dimensional content analysis strategy and SMART for community work. There have been analyzed the peculiarities of the strategy of "Threedimensional content analysis", which are based on the implementation of key processes for the community — analysis, process and content. The properties of the SMART strategy distinguish it from the emphasis on building productive goals to increase the efficiency of content formation in communities. Each letter of the name is assigned a word that describes the characteristic features of the goals: specific, measurable, achievable, relevant and time-limited. The results of the effective-ness of the analyzed strategies to increase the level of content placement in virtual communities are substantiated in the conducted experiments. Relevant conclusions have been made regarding the conducted content research.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36823