Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПаздерська, Р. С.uk
dc.contributor.authorМарковець, О. В.uk
dc.contributor.authorPazderska, R. S.en
dc.contributor.authorMarkovets, O. V.en
dc.date.accessioned2023-04-25T07:35:10Z
dc.date.available2023-04-25T07:35:10Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationПаздерська Р. С. Визначення контенту та стратегій підвищення його ефективності у віртуальних спільнотах [Текст] / Р. С. Паздерська, О. В. Марковець // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2021. – № 3. – С. 69-77.uk
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36823
dc.description.abstractПроведено огляд контенту, як одного з ключових компонентів організації діяльності віртуальних спільнот. Досліджено процес поширення контенту, відповідно до цього створено модель «Процес формування контенту у віртуальній спільноті». Обґрунтовано важливість розуміння процесу надходження контенту до користувача. Проведений аналіз переваг та недоліків використання контенту в середовищі віртуальних спільнот. Визначено ролі користувача, який є основою цільової аудиторії віртуальної спільноти (агітатор, поширювач та оцінювач). Розроблено класифікацію контенту, відповідно до сучасних стандартів роботи віртуальних спільнот: за типом користувача, за формою подання, за цільовим призначенням, за видом об’єкта просування, за видом інформації та за стратегією використання. Підкреслено важливість правильної організації роботи з формування контенту. Досліджено стратегію «Загальних правил», яка базується на створенні міцного каналу взаємодії з користувача-ми. Проаналізовані правила стосуються мети, цілей, профілю потенційного користувача, ринку, модераторів з внутрішнього кола користувачів, оцінки, аналізу конкурентів, планування, інструментів, унікальності бренду, аналітики та програмного забезпечення. Перевірено на ефективність використання, стратегію «Тривимірного аналізу контенту» та SMART для роботи спільноти. Зазначено особливості стратегії «Тривимірного аналізу контенту», в основу яких закладено виконання ключових для діяльності спільноти процесів — аналіз, процес та контент. Властивості стратегії SMART вирізняють її акцентом на побудову продуктивних цілей для підвищення ефективності формування контенту у спільнотах. Кожній літері назви присвоєне слово, що описує характерні особливості цілей: конкретні, вимірювані, досяжні, відповідні та обмежені часом. Результати ефективності проаналізованих стратегій щодо підвищення рівня розміщення контенту у віртуальних спільнотах обґрунтовано у проведених експериментах. Зроблено відповідні висновки щодо проведеного дослідження контенту.uk
dc.description.abstractThere has been offered a review of content as one of the key components of the organization of virtual communities. The process of content distribution is studied; accordingly the model «Process of content formation in the virtual community» is created. The importance of understanding the process of content delivery to the user is substantiated. The analysis of advantages and disadvantages of using content in the environment of virtual communities is carried out. The roles of the user who is the basis of the target audience of the virtual community (agitator, distributor and evaluator) are defined. The classification of content is developed in accordance with modern standards of virtual communities: by type of user, by form of presentation, by purpose, by type of object of promotion, by type of information and by strategy of use. The material em-phasizes the idea of the correct organization of work with the formation of content. The strategy of the "General Rules", which is based on the creation of a strong channel of interaction with users, has been studied. The analyzed rules relate to the purpose, goals, profile of the potential user, market, moderators from the internal circle of users, evaluation, analysis of competitors, planning, tools, brand uniqueness, analytics and software. Tested for efficiency, three-dimensional content analysis strategy and SMART for community work. There have been analyzed the peculiarities of the strategy of "Threedimensional content analysis", which are based on the implementation of key processes for the community — analysis, process and content. The properties of the SMART strategy distinguish it from the emphasis on building productive goals to increase the efficiency of content formation in communities. Each letter of the name is assigned a word that describes the characteristic features of the goals: specific, measurable, achievable, relevant and time-limited. The results of the effective-ness of the analyzed strategies to increase the level of content placement in virtual communities are substantiated in the conducted experiments. Relevant conclusions have been made regarding the conducted content research.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник Вінницького політехнічного інституту. № 3 : 69-77.uk
dc.relation.urihttps://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2630
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectконтентuk
dc.subjectконтент-маркетингuk
dc.subjectпроцесuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectinformationen
dc.subjectcontenten
dc.subjectcontent marketingen
dc.subjectprocessen
dc.subjectefficiencyen
dc.subjectstrategyen
dc.titleВизначення контенту та стратегій підвищення його ефективності у віртуальних спільнотахuk
dc.title.alternativeDefining Content and Strategies to Improve the Effectiveness in Virtual Communitiesen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004.738.5
dc.relation.referencesО. Марковець, i Р. Паздерська, «Консолідація інформації про діяльність учасників групи в соціальній мережі Facebook,» Вісник Книжкової палати, № 6, с. 22-27, 2019. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2019_6_7.uk
dc.relation.referencesО. В. Марковець, i Р. С. Паздерська, «Збір інформації про діяльність учасників групи в соціальній мережі Facebook,» на конф. Інформація, комунікація, суспільство 2018. Львів, Україна: вид-во Львівської політехніки, 2018, с. 246-247.uk
dc.relation.referencesK. Artem, R. Holoshchuk, N. Kunanets, T. Shestakevysh, and A. Rzheuskyi, “Information Support of Scientific Re-searches of Virtual Communities on the Platform of Cloud Services,” Advances in Intelligent Systems and Computing, 2019, 871, pp. 301-311.en
dc.relation.referencesN. Lotoshynska, I. Izonin, M. Nazarkevych, and S. Fedushko, “Consumer-centered design of the secondary packaging for industrial pharmaceuticals,” CIRP Journal of Manufacturing Science and Technology, no. 32, pp. 257-265, 2021.en
dc.relation.referencesO. Markovets, R. Pazderska, O. Horpyniuk, and Y. Syerov, “Informational support of effective work of the community manager with web communities,” CEUR Workshop Proceedings, no. 2654, pp. 710-722, 2020.en
dc.relation.referencesK. Molodetska, Y. Tymonin, O. Markovets, and A. Melnychyn, “Phenomenological model of information operation in social networking services,” Indonesian Journal of Electrical Engineering and Computer Science, no. 19(2), pp. 1078-1087, 2020.en
dc.relation.referencesN. Shakhovska, S. Fedushko, N. Kryvinska, and M. Gregus, Information technologies & applied sciences symposium (IT&AS 2021): Welcome message, CEUR Workshop Proceedings, 2021, 2824.en
dc.relation.referencesA. Stelmashchuk, et al., “Modeling and quantitative analysis of connectivity and conductivity in random networks of nanotubes,” Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, no. 5(12), pp. 4-12, 2017.en
dc.relation.referencesContent Marketing Made Simple: A Step-by-Step Guide. [Online]. Available: https://neilpatel.com/what-is-content-marketing/.en
dc.relation.referencesContent marketing: defining a content marketing strategy. [Online]. Available: https://www.i-scoop.eu/content-marketing/defining-content-marketing-strategy/.en
dc.relation.referencesHow to Craft a Social Media Content Strategy (from Start to Finish), 2020. [Online]. Available: https://www.semrush.com/blog/social-content-strategy/. Accessed on: Sep. 23, 2021.en
dc.relation.referencesSMART Goals: How to Make Your Goals Achievable. [Online]. Available: https://www.mindtools.com/pages/article/smart-goals.htm.en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/1997-9266-2021-156-3-69-77


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію