Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКрайник, Л. В.uk
dc.contributor.authorСивулька, П. М.uk
dc.date.accessioned2023-04-26T13:36:05Z
dc.date.available2023-04-26T13:36:05Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationКрайник Л. В. Агроекологічна оцінка автомобілів та тракторів на базі WES-методології [Електронний ресурс] / Л. В. Крайник, П. М. Сивулька // Матеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця, 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13432uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36878
dc.description.abstractПроаналізовано розвиток будівництва важкої техніки, зокрема, сільськогосподарської та військової, спільні риси для їзди по бездоріжжі, та порівняння завдань, які передбачені для двох груп агрегатів. В даній роботі авторами показано як можна на прикладі WES-методології швидко та без зайвих зусиль визначити прохідність, будь-якої моделі, за допомогою показника Mean Maximum Pressure (ММР), аналізуючи проблеми агроекології для сільського господарства.uk
dc.description.abstractThe development of construction of heavy machinery, in particular agricultural and military, is analyzed. Common features for off-road driving and comparison of tasks that are provided for the two groups of machinery. In this paper, the authors show, in terms of WES-methodology, the possibility to quickly and effortlessly determine the off-road capability of any model, using the indicator Mean Maximum Pressure (ММР), analyzing the problems of agroecology for agriculture.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13432
dc.subjectтехнікаuk
dc.subjectопорна поверхняuk
dc.subjectпрохідністьuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectоцінкаuk
dc.subjectmachineryen
dc.subjectarea of bearingen
dc.subjectoff-road capabilityen
dc.subjectmodelen
dc.subjectevaluationen
dc.titleАгроекологічна оцінка автомобілів та тракторів на базі WES-методологіїuk
dc.title.alternativeAgroecological assessment of cars and tractors based on WES methodologyen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc631.37
dc.relation.referencesАртьомов М.П. Вплив зміни вертикальних прискорень машинно-тракторних агрегатів на ущільнення ґрунту, при виконанні агротехнічних операцій. Інженерія природокористування. 2017, №2; с. 90-95.uk
dc.relation.referencesWong, Y. J. Terramechanics and off road vehicle engineering; second ed. – London. Butterworth – Hannemann, 2010. 482 pen
dc.relation.referencesДСТУ 4521: 2006 Техніка сільськогосподарська мобільна. Норми дії ходових систем на ґрунт / Київ, Держспоживстандарт. 2006. 18с.uk
dc.relation.referencesДСТУ 4977: 2008 Техніка сільськогосподарська мобільна. Методи визначення максимального напруження в ґрунті під дією ходових систем; Київ, Держспоживстандарт. 2008. – 21с.uk
dc.relation.referencesГОСТ 26955-86, ГОСТ 26953-86, ГОСТ 26954-86. Техника сельскохозяйственная мобильная. Нормы воздействия движителей на почву. Методы определения воздействия движителей на почву. Метод определения максимального нормального напряжения в почве.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію