Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтаріков, А. І.uk
dc.contributor.authorСоларьов, О. О.uk
dc.contributor.authorМікуліна, М. О.uk
dc.contributor.authorТарельник, Н. В.uk
dc.contributor.authorТаценко, О. В.uk
dc.contributor.authorStarikov, А. I.en
dc.contributor.authorSolarov, О. О.en
dc.contributor.authorMikulina, M. O.en
dc.contributor.authorTarelnyk, N. V.en
dc.contributor.authorTatsenko, O. V.en
dc.date.accessioned2023-04-27T09:33:09Z
dc.date.available2023-04-27T09:33:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationВикористання різних підходів до розв’язання логістичних задач [Текст] / А. І. Старіков, О. О. Соларьов, М. О. Мікуліна [та ін.] // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2021. – № 4. – С. 85–91.uk
dc.identifier.citationСтаріков А. І., Соларьов О. О., Мікуліна М. О., Тарельник Н. В., Таценко О. В. Використання різних підходів до розв’язання логістичних задач. Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2021. № 4. С. 85–91.uk
dc.identifier.issn1997–9266
dc.identifier.issn1997–9274
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36882
dc.description.abstractФормування економічно обґрунтованого маршруту руху є одним з ключових завдань фахівця з транспортних технологій. Складання обґрунтованої матриці маршруту є важливим елементом будь-якого підприємства, задіяного в транспортному процесі. Метою складання маршруту руху є мінімізація коштів та персоналу, необхідного для перевезення вантажу. Досить часто саме вдало вибрані маршрути дають змогу суттєво вплинути на економічну ситуацію виробництва, адже витрати на паливо-мастильні матеріали є одними з найбільших. Під час формування маршруту руху логістичний центр часто стикається з таким явищем як «порожній пробіг», який має негативний вплив на економічний показник. Найширше маршрутизація може бути використана в оптовій торгівлі. Завданням першої є мінімізація витрат на доставку товару споживачам. На сьогоднішній день транспорт є одним з головних елементів у логістичних системах, за його допомогою відбуваються переміщення товарів чи продукту на будь-якому підприємстві в середині або між виробництвами. Розвиток цього напрямку може дозволити суттєво скоротити витрати, поліпшити умови праці водіїв та обслуговувального персоналу. Вдало спроєктувати маршрут руху сьогодні можна, використовуючи сучасне програмне забезпечення та відомі математичні алгоритми, які досить просто використовувати у таких базах, як: Microsoft Excel або MathCad. У статті вибрано та обґрунтовано найактуальніший метод побудови матриці маршруту. Запропонований метод дає можливість швидкого накопичення та оброблення даних. Головним завданням статті є аналіз сучасних методів побудови матриць маршрутів для реального виробництва. Проаналізувавши відомі методи побудови матриць маршруту визначено, що найвдалішим з економічної точки зору є метод потенціалів, який дозволяє мінімізувати не тільки витрати, а й відстані руху. Економічний ефект від використання методу потенціалів для побудови матриці маршруту складає близько 15 %.uk
dc.description.abstractThe article discusses the factors that influence the construction of transport interchanges and design software. It is important to remember that traffic safety is a necessary component for road traffic, so all the components listed in the article and the elements of the transport interchange of the required section must meet the general requirements. Today, the requirements for building technological solutions are constantly changing. First of all, this is facilitated by the con-structive development of vehicles and, accordingly, the change of traffic regimes. The issue of designing transport inter-changes is quite complex, as it is also necessary to take into account the intensive growth rate of the number of cars on the roads of our country. Traffic safety is a key issue when designing a transport interchange, so all design work must be carried out in strict compliance with regulations. The key factors to consider when designing a traffic interchange are: the speed of vehicles on adjacent roads and at exits; width of lanes for traffic and their number; the presence of slopes; the necessary capacity to meet the needs of the area. It is also important to pay close attention to the quality of the project, and subsequently to the construction of the transport interchange. There are a large number of examples that show that non-compliance with the requirements of technical documentation and quality of construction works leads to a reduction in the period of maintenance-free use of the building. Accordingly, the generally accepted method of designing a transport interchange includes the following steps: the choice of the basis of the type of intersections of transport routes; design and development of traffic diagrams, preparation of technical documentation; calculation of technical parameters of road crossings; design of auxiliary structures (drainage unit, lighting); profile design. Today, there is a large amount of software that allows you to perform the necessary calculations and build diagrams of transport interchanges. The most famous are such programs as: IndorCAD, AutoCad, MXROAD.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник Вінницького політехнічного інституту. № 4 : 85–91.uk
dc.relation.urihttps://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2663
dc.subjectперевезення вантажівuk
dc.subjectматриця маршрутуuk
dc.subjectметод потенціалівuk
dc.subjectroute matrixen
dc.subjectpotential methoden
dc.subjectcargo transportationen
dc.titleВикористання різних підходів до розв’язання логістичних задачuk
dc.title.alternativeUsing Different Approaches to Solving Logistics Tasksen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc629.1-46
dc.relation.referencesС. К. Бешекенов, Программное обеспечение решения задач метод потенциалов. Колледж электроники и бизнеса ОГУ, Оренбург, РФ, 2015. [Электронный ресурс]. Режим доступа: https://files.scienceforum.ru/pdf/2015/13063.pdf .ru
dc.relation.referencesВ. Н. Кудашов, и Е. Г. Селина, Основы линейного программирования. СПб, РФ: Университет ИТМО, 2020, 42 с. [Электронный ресурс]. Режим доступа: https://books.ifmo.ru/file/pdf/2588.pdf .ru
dc.relation.referencesС. В. Будалин, Планирование перевозок массовых и мелкопартионных грузов, метод. указания. Екатеринбург, РФ: УГЛТУ, 2013, 36 с.ru
dc.relation.referencesА. В. Вельможин, В. А. Гудков, Л. Б. Миротин, и А. В. Куликов, Грузовые автомобильные перевозки, учебник для вузов. Горячая линия – Телеком, 2007, 560 с.ru
dc.relation.referencesО. О. Соларьов, М. О. Мікуліна, і О. В. Таценко, «Основні фактори, які впливають на побудову транспортних розв’я-зок,» Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 1, с. 102-107, 2021. doi.org/10.31649/1997-9266-2021-154-1-102-107.uk
dc.relation.referencesМ. О. Мікуліна, О. О. Соларьов, і О. В. Таценко, «Роль складської інфраструктури в транспортних технологіях для аграрного виробництва,» Інженерія природокористування, № 4 (18), с. 29-34, 2020.uk
dc.relation.referencesM. O. Mikulina, O. O. Solarov, and O. V. Tatsenko, “The analysis and forecasting of passenger traffic on road transport,” Engineering of nature management, 1 (19), pp. 21-26, 2021.en
dc.relation.referencesН. Шраменко, В. Шраменко, і О. Соларьов, «Аналіз ринку вантажних перевезень в Україні,» Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті, т. 1, № 16 (2021), с. 30-35, 2021.uk
dc.relation.referencesО. О. Соларьов, М. О. Мікуліна, і О. В. Таценко, «Розрахунок пропускної здатності автомобільного потоку на транспортній розвязці,» Вісник Національного технічного університету «ХПІ», серія: Нові рішення в сучасних техноло-гіях, № 1 (7), с. 54-58, 2021. https://doi.org/10.20998/2413-4295.2021.01.08.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/1997-9266-2021-157-4-85-91


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію