Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПеченик, М. В.uk
dc.contributor.authorБур’ян, С. О.uk
dc.contributor.authorМаліборський, С. О.uk
dc.contributor.authorPechenyk, M. V.en
dc.contributor.authorBurian, S. O.en
dc.contributor.authorMaliborskyi, S. O.en
dc.date.accessioned2023-05-02T09:38:13Z
dc.date.available2023-05-02T09:38:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationПеченик М. В. Аналіз характеру відпрацювання динамічної похибки за швидкістю електромеханічної системи, спричиненої штучною зміною навантаження в автоматизованому комплексі металообробки [Текст] / М. В. Печеник, С. О. Бур’ян, С. О. Маліборський // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2021. – № 5. – С. 103–107.uk
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36984
dc.description.abstractСформульована мета роботи та задача дослідження особливостей використання конвеєрів з гнучким тяговим елементом в сучасних системах автоматизованої металообробки. Подано технологічну схему металообробного комплексу, який виконує операції без втручання людини. Показано актуальність використання конвеєрів в процесах, де вимагається точне відпрацювання у разі штучного переміщення вантажу. З використанням пакету прикладних програм MatLab Simulink досліджено модель електромеханічної системи конвеєра з векторно-керованим асинхронним електродвигуном. Виконано дослідження статичних та динамічних характеристик транспортного конвеєра комплексу металообробки. На основі аналізу статичних та динамічних режимів роботи конвеєра, побудовано діаграму навантаження привода, проведено дослідження характеру зміни амплітуди максимальної похибки за штучного змінення статичного моменту. Зазначено, що внаслідок послідовного оброблення заготовок деталей на лінії їх вага зменшується, що зумовлює зменшення максимальної похибки за швидкістю тягового елемента. За допомогою отриманих результатів виконано дослідження поведінки системи для двох випадків — з максимальною та мінімальною продуктивністю лінії. За отриманими залежностями визначено, що система залишається стійкою за наявності високочастотної зміни штучного навантаження. Встановлено, що у випадку високої продуктивності транспортна система працює стійко, параметри її не виходять за межі встановлених вимог (максимальна динамічна похибка не перевищує 3 % від номінальної швидкості транспортного механізму), і тому використання конвеєра з векторним керуванням в автоматизованій лінії металообробки є доцільним. Отримані результати дозволили рекомендувати в проектуванні автоматизованих ліній металообробки використання стрічкових конвеєрів з векторно-керованими асинхронними електродвигунами для транспортування деталей і заготовок.uk
dc.description.abstractThe purpose of work and the task of research of features of use of conveyors with a flexible traction element in modern systems of the automated metalworking are formulated. The technological scheme of the metalworking complex which carries out operations without human intervention is presented. The article presents the relevance of the use of conveyors in processes that require precise testing during artificial movement of cargo. Based on the MatLab Simulink application pack-age, a model of an electromechanical conveyor system with a vector-controlled induction motor is obtained. The study of static and dynamic characteristics of the transport mechanism of the metalworking complex is performed. Based on the analysis of static and dynamic modes of operation of the conveyor, the diagram of loading of the mechanism is constructed; research of character of change of amplitude of the maximum error at artificial change of the static moment is carried out. It is noted that due to the sequential processing of parts on the line, their weight decreases, which reduces the maximum error in the speed of the traction element. Using the obtained results, the study of the behavior of the system for two cases, at maximum and minimum line performance, based on the obtained dependences, it was concluded that the system remains stable in the presence of high-frequency change of artificial load. In case of high productivity, the transport system works steadily, its parameters do not exceed the established requirements (the maximum dynamic error does not exceed 3 % of nominal speed of the transport mechanism) use of the conveyor with vector control in the automated metalworking line is considered expedient. The obtained results allowed recommending the use of belt conveyors with vector-controlled asyn-chronous electric motors for transportation of parts during the design of automated metalworking lines.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник Вінницького політехнічного інституту. № 5 : 103–107.uk
dc.relation.urihttps://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2685
dc.subjectкомплексuk
dc.subjectасинхронний двигунuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectметалообробкаuk
dc.subjectконвеєрuk
dc.subjectавтоматизована лініяuk
dc.subjectвекторне керуванняuk
dc.subjectкерування швидкістюuk
dc.subjectкутова швидкістьuk
dc.subjectcomplexen
dc.subjectasynchronous motoren
dc.subjectmetalworkingen
dc.subjectconveyoren
dc.subjectautomated lineen
dc.subjectvector controlen
dc.subjectspeed controlen
dc.subjectangular velocityen
dc.titleАналіз характеру відпрацювання динамічної похибки за швидкістю електромеханічної системи, спричиненої штучною зміною навантаження в автоматизованому комплексі металообробкиuk
dc.title.alternativeAnalysis of the Nature of Working Dynamic Error at the Speed of the Electromechanical System at the Artificial Change of Load in the Automated Machineen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc62-83: 628.12
dc.relation.referencesDevelopment of Moving Equipment for Fishermen’s Catches using the Portable Conveyor System. [Electronic resource]. Available: https://cutt.ly/GEN1KPY .en
dc.relation.referencesВ. М. Бочков, і Р. І. Сілін, Обладнання автоматизованого виробництва, підруч., Р. І. Сілін, Ред. Львів, Україна: вид-во Львів. політехніка, 2015, 404 с. ISBN 978-617-607-780-0 .uk
dc.relation.referencesB. Jeftenić, et al., “Energy efficiency in transportation of bulk material with frequency controlled drives,” in 14th Interna-tional Power Electronics and Motion Control Conference EPE-PEMC 2010, Ohrid, Macedonia, 2010, v. 5, pp. 105-113.en
dc.relation.referencesС. М. Пересада, і С. М. Ковбаса, «Обобщенный алгоритм прямого векторного управления асинхронным двигате-лем,» Технічна електродинаміка, № 14, с. 17-22, 2002.ru
dc.relation.referencesW. Leonhard, Control of Electrical Drives. Springer – Verlag, Berlin: 1996, 420 p.en
dc.relation.referencesM. Pechenyk, M. Pushkar, S. Burian, and L. Kazmina, “Investigation of Energy Characteristics of the Electromechanical System in Multi-motor Conveyors under Variation of Traction Load Level on the Belt,” 2019 IEEE 6th International Conference on Energy Smart Systems (ESS), Kyiv, Ukraine, 2019, pp. 303-306.en
dc.relation.referencesМ. В. Печеник, С. О. Бур’ян, і Л. М. Казьміна, «Дослідження характеру розподілу втрат при завантаженні конвеє-ра,» Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 2, с. 62-66, 2018.uk
dc.relation.referencesН. В. Печеник, и С. А. Бурьян, «Энергоэффективные режимы работы электромеханических систем ленточных конвейеров,» Техническая электродинамика, № 5, с. 122-124, 2014.ru
dc.relation.referencesМ. В. Печеник, С. О. Бур’ян, і А. О. Горбатовський, «Особливості підвищення енергетичної ефективності елект-ромеханічної систем конвеєра,» Вісник НТУУ «ХПІ», cерія: Проблеми автоматизованого електропривода теорія і практика, № 36, с. 382-384, 2013.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/1997-9266-2021-158-5-103-107


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію