Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛагодієнко, В. В.uk
dc.contributor.authorДенисюк, Т. В.uk
dc.contributor.authorПєчка, С. С.uk
dc.contributor.authorLagodiienko, V.en
dc.contributor.authorDenysiuk, T.en
dc.contributor.authorPiechka, S.en
dc.date.accessioned2023-06-13T08:20:21Z
dc.date.available2023-06-13T08:20:21Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationЛагодієнко В. В. Теоретичне обґрунтування оцінювання ефективності диверсифікації виробництва аграрного підприємства [Текст] / В. В. Лагодієнко, Т. В. Денисюк, С. С. Пєчка // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 2. – С. 100–106.uk
dc.identifier.issn2786-5959
dc.identifier.issn2786-5940
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37399
dc.description.abstractДиверсифікація діяльності в умовах ринкової економіки дозволяє підприємствам аграрної сфери швидко перебудовуватись в залежності від умов господарювання знижувати ризики, гнучко реагувати на структуру попиту, що змінюється, зберігати і найбільш ефективно використовувати кадрові, матеріально-технічні та фінансові ресурси. В цілому цей процес є включенням в господарську структуру підприємства нових видів діяльності, що володіють істотно різними якісними та кількісними характеристиками. Хаотичність диверсифікації, що складається в даний час вітчизняних підприємств пов'язана не тільки з їх низькою ринковою активністю, недостатністю державної політики, а й із недостатністю фахівців, здатних зробити процес усвідомленим та корисним для господарюючих суб'єктів. Для підприємств аграрної сфери залишається дуже актуальною проблема ефективної диверсифікації, оскільки подібна трансформація дозволяє вирішувати питання зниження витрат, усунення залежності від постачальників та субпідрядників, формування оборотних коштів, максимального використання потенціалу загалом. Основними причинами диверсифікації є підвищення економічної ефективності підприємства в даний момент та на тривалу перспективу, а також економічна стабільність та фінансова стійкість, зростання, прибуток, конкурентоспроможність при повному використанні ресурсів. Характер діяльності диверсифікованих підприємств та об'єднань, їх подібності та відмінності обумовлені в основному двома факторами. Дія одного пов'язана з техніко-технологічними особливостями виробленої продукції та її обсягів, іншого – залежить від характеру попиту на продукцію (послуги) (масовий, серійний, одиничний). Ці параметри визначають умови та стимули підприємницької діяльності, а, отже, масштаби та напрямки диверсифікації. Ефективність диверсифікації у соціальному аспекті виявляється у збільшенні кількості нових робочих місць, внаслідок розширення діяльності організації, випуск нових видів продукції поліпшеної якості, що повно задовольняє потреби як цільової аудиторії, і знову залучених споживачів.uk
dc.description.abstractDiversification of activities in a market economy allows agricultural enterprises to quickly restructure depending on economic conditions to reduce risks, flexibly respond to changing demand structure, maintain and most efficiently use human, logistical and financial resources. In general, this process is the inclusion in the economic structure of the enterprise of new activities with significantly different qualitative and quantitative characteristics. The chaotic diversification of domestic enterprises is not only due to their low market activity, lack of public policy, but also the lack of specialists who can make the process conscious and useful for businesses. For agricultural enterprises, the problem of effective diversification remains very important, as such a transformation allows to solve the problem of reducing costs, eliminating dependence on suppliers and subcontractors, the formation of working capital, maximum use of capacity in general. The main reasons for diversification are to increase the economic efficiency of the enterprise at the moment and in the long run, as well as economic stability and financial stability, growth, profits, competitiveness with full use of resources. The nature of the activities of diversified enterprises and associations, their similarities and differences are mainly due to two factors. The action of one is related to the technical and technological features of the products and its volumes, the other - depends on the nature of demand for products (services) (mass, serial, single). These parameters determine the conditions and incentives for entrepreneurial activity, and, consequently, the scale and direction of diversification. The effectiveness of diversification in the social aspect is manifested in the increase in the number of new jobs due to the expansion of the organization, the release of new products of improved quality that fully meets the needs of both target audience and newly attracted consumers.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofInnovation and Sustainability. № 2 : 100–106.en
dc.subjectдиверсифікація діяльностіuk
dc.subjectорганізаціяuk
dc.subjectефективність диверсифікаціїuk
dc.subjectрозширення асортиментуuk
dc.subjectdiversification of activityen
dc.subjectorganizationen
dc.subjectefficiency of diversificationen
dc.subjectexpansion of assortmenten
dc.titleТеоретичне обґрунтування оцінювання ефективності диверсифікації виробництва аграрного підприємстваuk
dc.title.alternativeTheoretical justification of the efficiency assessing of production diversification of an agricultural enterpriseen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc338.33:338
dc.relation.referencesЕкономічна енциклопедія: у 3 т. / Под. ред. С.В.Мочерного. Київ: ВЦ Академія, 2002. 952 с.uk
dc.relation.referencesЦогла О.О. Становлення диверсифікаційних процесів у діяльності підприємств. Актуальні проблеми економіки. 2011. №7. С.147–151.uk
dc.relation.referencesБрінь П.В., Переходова Л.О. Диверсифікація господарської діяльності підприємств. Вісник НТО «ХПI». Серія: Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. 2013. 69 (1042). С.172–175.uk
dc.relation.referencesБогуславський Є.І., Черниченко А.О. Вибір оптимального методу диверсифікації підприємств. Ефективна економіка. 2013. №10. С.14–18.uk
dc.relation.referencesКорінько М.Д. Диверсифікація як стратегія розвитку. Актуальні проблеми економіки. 2009. № 5. С. 12–17.uk
dc.relation.referencesСкоробогатов М.М. Куцерубова О.І. Диверсифікація як один із шляхів підвищення ефективності діяльності підприємства в сучасних. Економічний вісник Донбасу. 2011. №3(25) С.18–21.uk
dc.relation.referencesЦогла О.О. Формування конкурентних переваг підприємства шляхом диверсифікації його діяльності. Актуальні проблеми економіки. 2010. №4. С.109 -115.uk
dc.relation.referencesAnsoff H.I. Diversification Strategy. Harvard Business Review.1957en
dc.relation.referencesPenrose E.T. The Theory of the Growth of the Firm.1959, New York.en
dc.relation.referencesChandler Jr., A.D. Strategy and Structure. Chapter in the History of the Industrial Enterprise. MIT Press, 1962, Cambridge.en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/ins.2022.2.100.106
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-9768-5488
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-4398-9467
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-2688-2729


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію