Побудова комунікаційного процесу в організації
Автор
Дьомін, М. Ю.
Єдинак, В. Ю.
Domin, M.
Yedynak, V.
Дата
2022Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
У роботі розглянуто основні підходи (маркетинговий, економічний, соціальний, психологічний, філософський, лінгвістичний) до визначення поняття комунікації і комунікаційного процесу; визначена необхідність використання системного підходу у процесі побудови комунікацій в будь-якій організації; у підтвердження визначального впливу комунікації на успіх організації було наведено узагальнені результати опитувань керівників і працівників різних організацій із різних країн стосовно недоліків в організаційних комунікаціях і потенціалу виникнення організаційних проблем у ході здійснення комунікаційного процесу; приведено ряд положень, які підтверджують необхідність наявності ефективної системи комунікації в організації; наведені аспекти діяльності організації, на які першочергово спрямовуються організаційні комунікації; розглянуті складові комунікаційної мережі (відправник, повідомлення, канал, одержувач) та етапи комунікаційного процесу; розглянуто визначення поняття комунікативного шуму;надано визначення комунікаційним бар’єрам, як явищу; перелічені та охарактеризовані основні види комунікаційних бар’єрів (особистісні, фізичні і семантичні), зокрема проаналізовані ті бар’єри, які притаманні саме організаційним комунікаціям; змістовно наведені принципи побудови системи комунікацій в організації, дотримання яких є одним із головних факторів ефективності комунікаційної системи; зазначено роль комунікативного простору у процесі реалізації стратегічних програм розвитку організації;визначені заходи і рекомендації, які, охоплюючи різні аспекти діяльності організації, сприяють підвищенню ефективності комунікаційних процесів у внутрішньому і зовнішньому середовищах організації. The main approaches (marketing, economic, social, psychological, philosophical, linguistic) to the definition of the concept of communication and communication process are considered in the work; identified the need to use a systematic approach in the process of building communications in any organization; to confirm the decisive influence of communication on the success of the organization, the generalized results of surveys of managers and employees of different organizations from different countries on the shortcomings in organizational communications and the potential for organizational problems during the communication process; a number of provisions are presented, which confirm the need for an effective communication system in the organization; the aspects of the organization's activity to which organizational communications are primarily directed are given; the components of the communication network (sender, message, channel, recipient) and stages of the communication process are considered; the definition of the concept of communicative noise is considered; the definition of communication barriers as a phenomenon is given; the main types of communication barriers (personal, physical and semantic) are listed and characterized, in particular, those barriers that are inherent in organizational communications are analyzed; the principles of building a communication system in the organization, compliance with which is one of the main factors in the effectiveness of the communication system; the role of communicative space in the process of implementation of strategic programs of organization development is indicated; identified measures and recommendations that, covering various aspects of the organization, help to improve the effectiveness of communication processes in the internal and external environments of the organization.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37438
Відкрити
Пов'язані елементи
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Комунікативно-духовний підхід до суб’єктності особистості
Прищак, М. Д.; Pryschak, M. D. (Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського, 2023)В статті досліджено питання сутності та структури суб’єктності як методологічної основи комунікативно-духовного підходу до суб’єктності особистості. Аналіз питання суб’єктності підтверджує те, що сучасні підходи до ... -
Ділове спілкування
Прищак, М. Д.; Залюбівська, О. Б.; Слободянюк, О. М.; Прыщак, Н. Д.; Залюбивская, О. Б.; Слободянюк, А. М.; Pryschak, M. D.; Zalyubivska, O. B.; Slobodyanyuk, A. M. (ВНТУ, 2015)У запропонованому посібнику розглядаються етичні норми та психологічні механізми ділового спілкування. Увага акцентується на питаннях риторики та гендерних вимірів ділової комунікації. Посібник може бути використаний при ... -
Сутність процесу комунікації, види та засоби.Переваги і недоліки різних засобів комунікації
Гончарук, О. М.; Корнієнко, В. О. (ВНТУ, 2022)Стаття призначена для визначення сутності комунікації її види та засоби, переваги та недоліки різних засобів комунікації.