dc.contributor.author | Мокін, Б. І. | uk |
dc.contributor.author | Писклярова, А. В. | uk |
dc.contributor.author | Мокін, О. Б. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-01-19T12:45:08Z | |
dc.date.available | 2016-01-19T12:45:08Z | |
dc.date.issued | 2013-11-04 | |
dc.identifier.citation | Мокін Б. І. Дослідження впливу синергетичної складової у математичній моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни [Текст] / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, О. Б. Мокін // Інформаційні технології та комп ютерна інженерія. - 2013. - № 2. | uk |
dc.identifier.issn | 2078-6387 | |
dc.identifier.issn | 1999-9941 | |
dc.identifier.uri | http://itce.vntu.edu.ua/index.php/itce/article/view/120 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/3743 | |
dc.description.abstract | З використанням «кривої забування» Г. Еббінгауза досліджено вплив синергетичної складової у математичній моделі на основі диференціального рівняння процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни. | uk |
dc.description.abstract | С использованием «кривой забывания» Г. Эббингауза исследовано влияние синергетической составляющей в математической модели на основе дифференциального уравнения процесса усвоения студентом учебной дисциплины. | ru |
dc.description.abstract | With the use of «curve of forgetting» of G. Ebbinghaus influence of synergetic constituent is investigational in the mathematical model on the basis of differential equalization of process of mastering by the student educational discipline. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | студент | uk |
dc.subject | навчальна дисципліна | uk |
dc.subject | синергетичний ефект | uk |
dc.subject | математична модель | uk |
dc.subject | студент | ru |
dc.subject | учебная дисциплина | ru |
dc.subject | синергетический эффект | ru |
dc.subject | математическая модель | ru |
dc.title | Дослідження впливу синергетичної складової у математичній моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 519.711 | |