Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorКраєвська, А. С.uk
dc.contributor.advisorKraevska, A. S.en
dc.contributor.authorЧмир, О. О.uk
dc.contributor.authorChmir, A. O.en
dc.date.accessioned2023-06-25T22:05:48Z
dc.date.available2023-06-25T22:05:48Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationЧмир О. О. Інтернет-реклама як основний спосіб просування продукту в сучасних умовах господарювання [Електронний ресурс] / О. О. Чмир; наук. кер. А. С. Краєвська // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2021/paper/view/11487.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37525
dc.descriptionНауковий керівник: Алла Станіславівна Краєвська – к.е.н., доц.., доцент кафедри підприємництва, логістики та менеджменту.uk
dc.description.abstractУ статті визначено сутність Інтернет-реклами, проаналізовано сучасний стан та обсяги Інтернетреклами у порівнянні з країнами Європи; типи реклами в Інтернеті за способами доставки до користувача та методи просування Інтернет-реклами .uk
dc.description.abstractThe essence of Internet advertising is defined in the article, the current state and volume of Internet advertising in comparison with European countries; types of advertising on the Internet by methods of delivery by the user and methods of promoting Internet advertising are analyzed.en
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р.uk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectІнтернет-рекламаuk
dc.subjectІнтернет-просуванняuk
dc.subjectпартнерська програмаuk
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectinternet advertisingen
dc.subjectonline promotionen
dc.subjectaffiliate programen
dc.titleІнтернет-реклама як основний спосіб просування продукту в сучасних умовах господарюванняuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc659.1
dc.relation.referencesInternet worldstats [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.internetworldstats.com/stats4.htmen
dc.relation.referencesВсе що потрібно знати про рекламу в Інтернеті. [Електронний ресурс] Режим доступу : https://medium.com/@gen.tech/https-medium-com-gen-tech-internet-ad-2f2896f2fe3uk
dc.relation.referencesІнтернем просування товару [Електронний ресурс ] Режим доступу : https://i.factor.ua/ukr/journals/nibu/2017/december/issue-100/article-32719.htmluk
dc.relation.referencesЛитовченко І.Л. Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу : монографія / І.Л. Литовченко. – К. : Наукова думка, 2008. – 196 сuk
dc.relation.referencesЕрмолова Н. Продвижение бизнеса в социальных сетях Facebook, Twitter, Google+ / Н. Ермолова. – М. : Альпина Паблишер, 2013. – 357 сuk
dc.relation.referencesВсеукраїнська рекламна коаліція // Рекламній ринок [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.adcoalition. org.ua/adv/statisticsuk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію