Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorФілатова, Л. С.uk
dc.contributor.authorПилипенко, В. О.uk
dc.contributor.authorFilatova, L. S.en
dc.contributor.authorPylypenko, V.en
dc.date.accessioned2023-06-27T14:41:43Z
dc.date.available2023-06-27T14:41:43Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationФілатова Л. С. Визначення асоціативного кольорового сприйняття споживачем та його впливу на подальшу споживчу поведінку та маркетингові рішення компаній [Електронний ресурс] / Л. С. Філатова, В. О. Пилипенко // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2021/paper/view/11669.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37547
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості психологічної та емоційної складової поведінки споживача пов’язаної із сприйняттям кольорів, в результаті виникненням певних емоцій та асоціацій. Представлена узагальнена деталізація із визначення впливу кольору на споживчий вибір та визначення емоцій , які він викликає у загальному та маркетинговому застосуванні.uk
dc.description.abstractThere had been determined the features of psychological and emotional component of consumer behavior related to the perception of color, as a result of certain emotions and associations. The generalized detail on definition of influence of color on consumer choice and definition of emotions which it causes in the general and marketing application is presented.en
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р.uk
dc.subjectповедінка споживачаuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectпсихологія споживачаuk
dc.subjectсприйняття кольоруuk
dc.subjectасоціаціїuk
dc.subjectемоціїuk
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectconsumer psychologyen
dc.subjectcolor perceptionen
dc.subjectassociationsen
dc.subjectemotionsen
dc.titleВизначення асоціативного кольорового сприйняття споживачем та його впливу на подальшу споживчу поведінку та маркетингові рішення компанійuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc316.4
dc.relation.referencesРеклама та рекламна діяльність у сучасному вимірі : монографія / за заг. ред.: С.Ю. Хамініч. Дніпропетр. Нац. ун-т ім. О. Гончара. Дніпропетровськ: Маковецький, 2011. 143 с.uk
dc.relation.referencesМелікян О. М. Поведінка споживачів : підручник. М. : Видавничо-торгова компанія «Дашков і Ко», 2008. 263 с.uk
dc.relation.referencesНоскова Е. В., Романова І. М. Поведінка споживачів: навчальний посібник. Владивосток: Видавництво ДСД, 2008. 127 с.uk
dc.relation.referencesВикористання кольору в рекламі: http://litra.ucoz.com/publ/marketing/reklama/ lekcija_19_ispolzovanie_cveta_v_reklame/54-1-0-2594 (дата звернення: 12.01.2020). 5. Вплив кольору упаковки на споживача. Психологія кольору в продажах: http://koloro.com.ua/blog/dizajn/vliyanie-cveta-upakovki-napotrebitelya.html (дата звернення: 12.01.2020).uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію