Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗакрижевська, І. В.uk
dc.contributor.authorКаткова, Т. І.uk
dc.contributor.authorКарпенко, В. Л.uk
dc.contributor.authorZakryzhevska, I.en
dc.contributor.authorKatkova, T.en
dc.contributor.authorKarpenko, V.en
dc.date.accessioned2023-06-29T12:24:21Z
dc.date.available2023-06-29T12:24:21Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationЗакрижевська І. В. Методичний підхід до формування маркетингової стратегії просування продукції на нові ринки [Текст] / І. В. Закрижевська, Т. І. Каткова, В. Л. Карпенко // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 4. – С. 160–172.uk
dc.identifier.issn2786-5940
dc.identifier.issn2786-5959
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37618
dc.description.abstractУ дослідженні розкрито актуальність проблеми удосконалення методики формування маркетингової стратегії просування на ринок нової продукції. Метою дослідження є вдосконалення теоретико-методичних та прикладних засад обґрунтування маркетингової стратегії просування продукції на нові ринки. Проаналізовано мікро- та макро-, а також ендо- та екзогенні чинники впливу на формування маркетингових стратегій суб’єктів господарювання. Проаналізовано зовнішнє конкурентне середовище функціонування аналізованого у дослідженні підприємства. Встановлено, що це ринок гострої конкурентної боротьби, причому рівень конкуренції на ньому поступово послаблюється. Складено конкурентну карту ринку продукції підприємств за такими параметрами, як розмір ринкової частки конкурента та темпи її розширення (звуження). Розроблено модель обрання маркетингової стратегії просування продукції підприємства на нові ринки залежно від виявлених конкурентних переваг. Доведено, що маркетингову стратегію просування продукції на нові ринки доцільно трактувати як сукупність елементів, які характеризують принципово відмінну від конкурентів логіку на основі використання ключових компетенцій для максимально ефективного розподілу стратегічних ресурсів у системі бізнес-процесів із метою пропозиції на ринку продукції, яка відповідає пріоритетам споживачів.uk
dc.description.abstractThe study revealed the relevance of the problem of improving the method of forming a marketing strategy for promoting new products to the market. The purpose of the study is to improve the theoretical, methodological and applied principles of substantiation of the marketing strategy of promoting products to new markets. Micro- and macro- as well as endo- and exogenous factors influencing the formation of marketing strategies of business entities are analyzed. The external competitive environment of the enterprise analyzed in the study was analyzed. It has been established that this is a highly competitive market, and the level of competition in this market is gradually weakening. A competitive map of the enterprise's product market was compiled according to such parameters as the size of the competitor's market share and the rates of its expansion (narrowing). A model for choosing a marketing strategy for promoting the company's products to new markets has been developed, depending on the identified competitive advantages. It has been proven that it is advisable to interpret the marketing strategy of promoting products to new markets as a set of elements that characterize a principled logic different from competitors based on the use of key competencies for the most effective distribution of strategic resources in the business process system with the aim of creating products that meet consumer priorities. The scientific novelty of the research results lies in the improvement of the methodical approach to the promotion of the company's products to new markets by forming an appropriate marketing strategy. The applied value of the research results is that the implementation of the appropriate methodical approach will allow, with lower sales costs, to ensure better positioning of the company's products in the target market segment, which will contribute to increasing sales volumes and higher business efficiency in general.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofInnovation and Sustainability. № 4 : 160–172.en
dc.subjectстратегія маркетингуuk
dc.subjectпозиціонування продукціїuk
dc.subjectсегментування ринкуuk
dc.subjectметодологіяuk
dc.subjectмаркетингова політикаuk
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectproduct positioningen
dc.subjectmarket segmentationen
dc.subjectmethodologyen
dc.subjectmarketing policyen
dc.titleМетодичний підхід до формування маркетингової стратегії просування продукції на нові ринкиuk
dc.title.alternativeA methodical approach to the formation of a marketing strategy for the promotion of products to new marketsen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc658.8.011.1
dc.relation.referencesБіленький О. Ю. Аналіз конкурентних стратегій ТНК в умовах глобалізації економічної діяльності. Економічний аналіз. 2015. Т. 21. № 2. С. 36-41.uk
dc.relation.referencesВасильців Т. Г., Ярошко О. Р. Фінансова безпека підприємства: місце в системі економічної безпеки та пріоритети посилення на посткризовому етапі розвитку економіки. Науковий вісник ЛТЕУ України. 2018. Вип. 21.2. С. 132-136.uk
dc.relation.referencesДяченко Т. А. Конкурентні стратегії промислових підприємств, що надають ремонтні послуги. Бізнес Інформ. 2015. № 6. С. 150-154.uk
dc.relation.referencesЯнковий О. Г. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка рівня та напрями підвищення: монографія. Одеса: Атлант, 2013. 470 с.uk
dc.relation.referencesЛупак Р. Л., Дідич А. М. Економічні основи забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах ринкових відносин. Науковий вісник ЛТЕУ України. 2017. Вип. 20.6. С. 248-252.uk
dc.relation.referencesПанасенко Д. Системний підхід до показників конкурентоспроможності. Формування ринкових відносин в Україні. 2008. № 3. С. 19-24.uk
dc.relation.referencesРодіонов П. Ю. Особливості розробки стратегії підприємства в умовах інформаційної економіки. Науковий вісник Ужгородського університету. 2015. Вип. 1 (42). С. 64-68.uk
dc.relation.referencesРоманко О. П. Чинники формування конкурентоспроможності машинобудівного підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2009. № 3. С. 113-126.uk
dc.relation.referencesФролова Т. О. Корпоративні стратегії глобального інвестиційного бізнесу. URL: http://www.eсоnоmy.nayka.соm.ua/?оp=1&z=1130.uk
dc.relation.referencesЄпіфанова І. Ю., Панкова В. Д., Ткачук Л. М. Стратегічне управління ризиками в системі управління персоналом. Вісник Хмельницького національного університету. 2021. № 6. С. 12-15.uk
dc.relation.referencesЄпіфанова, І., Джеджула, В. Місце процесу управління проектами в стратегії розвитку підприємств. Innovation and Sustainability, 2022 № 3. С. 8–13. https://doi.org/10.31649/ins.2022.3.8.13uk
dc.relation.referencesЦиганок О. О. Аналіз позиції підприємства в конкурентній боротьбі за методом конкурентних переваг. Актуальні проблеми економіки. 2009. № 9. С. 155-162.uk
dc.relation.referencesЧереп А. В., Салип Ю. О. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємств. Інноваційна економіка. 2012. № 8 (34). С. 77-79.uk
dc.relation.referencesЧумак Л. Ф., Гаркава Л. В. Основні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства. Бізнес Інформ. 2013. № 1. С. 212-215.uk
dc.relation.referencesVasyltsiv T. G., Lupak R. L., Kunytska-Iliash M. V. Strategic approaches to the effective use of intangible assets as a condition for strengthening the competitiveness of enterprise. Науковий вісник Полісся. № 2 (14). С. 8-15.en
dc.relation.referencesDzhereliuk Y., Kravchik Yu., Garaphonova О., Katkova Т. Estimation of competitiveness of products of the machine-building enterprise as the integral characteristic of efficiency of its marketing activity. Modeling the development of the economic systems, 2022. №2, р. 101–108. https://doi.org/10.31891/mdes/2022-4-13en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/ins.2022.4.160.172
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-0918-9949
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-5209-3139
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2476-6700


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію